Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@13:47:17 GMT

توقف در این دو نقطه از جاده چالوس ممنوع!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۳۷۷۶

توقف در این دو نقطه از جاده چالوس ممنوع!

رئیس پلیس راه البرز، با اعلام سقوط دو فقره بهمن در جاده کرج-چالوس در محدوده این استان، از رانندگان خواست که هنگام تردد از این مسیر نهایت دقت را داشته باشند.

سرهنگ رضا گودرزی با اعلام این خبر گفت: سقوط بهمن در مناطق "امام چشمه" و "پیچ آئینه" رخ داده است و ماموران راهداری به سرعت عملیات پاکسازی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه سقوط بهمن هیچ گونه خسارت مالی و جانی نداشته است، گفت: اکنون بارش برف در تمامی راه های البرز وجود دارد و بستن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است.

سرهنگ گودرزی افزود: ماموران راهداری، پلیس راه و هلال احمر در مناطق مختلف جاده "کرج-چالوس" و راه های آزاد راهی این استان برای خدمات رسانی به مردم مستقر هستند.

وی گفت: با توجه به احتمال سقوط بهمن در محور "کرج-چالوس"، مسافران در محدوده‌های بهمن گیر به ویژه در محدوده "سه راه دیزین" و "خرگوش دره" توقف نکنند.

رئیس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست: علاوه بر داشتن زنجیر چرخ از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود مطمئن شوند و تجهیزات زمستانی شامل: لباس گرم و کافی به همراه داشته باشند./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

جاده‌های هراز و فیروز کوه مسدود نیستند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به شناسایی ۲۶ نقطه پر حادثه در محورهای مواصلاتی استان، گفت: از ۱۰ نقطه پر حادثه ۷ نقطه آن تاکنون رفع مشکل شده و تعداد ۱۶ نقطه پرحادثه دارای شناسنامه و مصوبه هستند. - اخبار استانها -

عبدالکریم اخترشناس در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به مأموریت سازمان راهداری درخصوص احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس راه اظهار داشت: بازسازی اساسی همه ساختمان‌های پلیس راه در استان در دولت سیزدهم آغاز شده یا در دستور کار قرار دارد.

وی از احداث و بهسازی پاسگاه پلیس راه استان با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: پاسگاه پلیس راه سیراف- عسلویه با اعتبار 18 میلیارد تومان تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که نقش به‌سزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در قطب انرژی کشور خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اتمام بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه با اعتبار 6.4 میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: همچنین بازسازی اساسی ساختمان قرارگاه پلیس راه استان بوشهر و پلیس راه کنگان با اعتبار 16.3 میلیارد تومان تا خردادماه امسال تکمیل خواهد شد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر با بیان اینکه احداث ساختمان فرماندهی قرارگاه پلیس راه استان، پاسگاه جدید پلیس راه شهرستان دشتی و توسعه پلیس راه دالکی جزء برنامه‌های امسال است گفت: درصورت تأمین اعتبار، این طرح‌ها از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

اخترشناس فعالیت 5 پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر در امر نظارت ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به رفع نقاط پر حادثه در جاده‌های استان افزود: در بخش ایمنی جاده‌ای اقدامات مهمی انجام شده که رفع نقاط پر حادثه از آن جمله است.

وی حذف 10 نقطه پر تصادف در جاده‌ای استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از این میزان تاکنون 7 نقطه رفع حادثه شده و تعداد 16 نقطه پر حادثه دارای شناسنامه و مصوبه در استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نصب 18 کیلومتر حفاظ بتنی نیوجرسی به جای گاردریل با هدف کاهش تصادفات رخ به رخ خودروها در محورهای پرتردد را از دیگر طرح‌ها دانست.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر با اشاره به اجرا 15 کیلومتر روشنایی طولی در جاده‌های استان گفت: خط کشی 5 هزار کیلومتر و نصب 20 هزار علایم جاده‌ای در سال گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال