Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون کتبی سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی گفت: نتایج این آزمون تا ۱۳ بهمن ماه اعلام می‌شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کتبی سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت الکترونیک امروز پنج شنبه سوم بهمن ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر به صورت متمرکز در بیمارستان مرکز طبی کودکان و مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون فوق در تمامی زیرگروه‌ها دارای ۱۰۰ سئوال به علاوه دو سئوال اخلاق پزشکی است و زمان پاسخگویی به سئوالات ۱۲۰ دقیقه در نظر گرفته شده است.

حیدرزاده تاکید کرد: مجموعا تعداد ۵۶۷ داوطلب در سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی شرکت کردند و کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه‌شنبه اول بهمن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت بود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز گذشته فرصت داشتند کارت آزمون را دریافت کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه داوطلبان هفتم بهمن ماه می توانند اعتراضات خود را به آزمون فوق از طریق سایت این مرکز اعلام کنند، گفت: نتایج این آزمون تا ۱۳ بهمن ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۷۲۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد