Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر اخیر خود به اوکراین اظهار کرد: در این سفر من حامل پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان به دولت و ملت اوکراین بودم و با رئیس جمهور، بخشی از کابینه، وزیر خارجه و حمل و نقل اوکراین دیدار داشتم و آنها هم از همراهی ایران تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد: در این سفر تاکید شد که روند بررسی سانحه به صورت مشارکتی و طبق دسیپلین مربوط به سوانح انجام شود و نتایج نهایی آن نیز اطلاع رسانی شود. این سفر بسیار سفر موثری بود این سانحه هم در دست بررسی دقیق است و نتایج آن اعلام می‌شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی مسئول بررسی جعبه سیاه هواپیما است خاطر نشان کرد: جعبه سیاه جزو لایفنک اجزای بررسی سانحه است و سانحه هم در ایران رخ داده و مسئول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است و این کار در دست بررسی است و آماده سازی سخت افزار و نرم افزار آن در حال انجام است.

 

وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد: یک هیات بررسی سانحه برای بازبینی مدارک هواپیما به اوکراین سفر کرده است، بعد از بازگشت این هیات تیم مشترکی با اوکراین و تمامی اعضایی که طبق قوانین باید در بررسی سانحه شرکت کنند تشکیل می‌شود. سازمان هواپیمایی ایران بعد از سانحه هم با شرکت بوئینگ و هم اوکراین تماس گرفته و آنها نیز برای همکاری اعلام آمادگی کرده و نمایندگان خود را فرستادند و طبق دسیپلیین کار در حال انجام است.

 

اسلامی در پایان گفت: اگر  این تیم بررسی سانحه در بازگشایی و پردازش اطلاعات  به  مشکل بخورند ممکن است خودش تصمیم بگیرد چگونه از سایر کسانی که امکانات دارند کمک بگیرد.

 

ایران جیب

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هواپیمای اوکراین وزیر راه و شهرسازی اقتصاد جام نیوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری های مازنداران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

بنا به روایت ایسنا، ابوطالب شفقت سابقه معاونت هماهنگی امور استان های وزارت کشور و یوسف نوری هم سابقه وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم را دارند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898017

دیگر خبرها

  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • خرید جت شخصی در ایران؛ بررسی افسانه‌ها و واقعیت‌ها
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند