Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس یادواره فرماندهان تخریب‌چی شهید استان‌های فارس و بوشهر در شیراز برگزار و از خانواده جمعی از این شهدا قدردانی شد.

صبح پنجشنبه سوم بهمن، یادواره فرماندهان شهید تخریب‌چی و تجلیل از خانواده این شهدا با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان نظامی در شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و خود را به پشتوانه حمایت شما دلگرم می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت الله رحیمی با اشاره جایگاه شهدا در نزد نسل امروز خاطر نشان کرد: اینها همه نشان از اعتقاد راسخ شما به نظام و انقلاب و اسلام است.

رحیمی با تاکید بر لزوم بهره گیری از عقاید و ایده های خانواده شهدا، گفت: امروز با جنگی به مراتب پیچیده تر از جنگ تحمیلی مواجه هستیم که نیاز داریم در این راه از تمامی ظرفیت های نظام بهره گیری کنیم.

دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب‌چی استان فارس نیز گفت: هدف از این گردهمایی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام  و آشنایی بیشتر جوانان شاغل در نیروهای مسلح با آنان است.

محمود رجایی ادامه داد: انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به کسانیکه در گردان‌های مرتبط با تخریب و در نیروهای مسلح شاغل هستند، یکی از اهداف این گردهمایی است.

رجایی مکان این گردهمایی را سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس اعلام و اضافه کرد: در این یادواره، از خانواده ۲۱ فرمانده شهید تخریب‌چی قدردانی خواهد شد.

او با بیان اینکه فارس از لحاظ آمار فرماندهان و جانشینان شهید تخریب چی در کشور مقام اول را دارد، این امر را نشان‌دهند نقش برجسته و با اهمیت رزمندگان فارس در دوران دفاع مقدس دانست.

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس افزود: استان های فارس و بوشهر بیش از ۴۰۰ شهید تخریب چی تقدیم کشور و نظام اسلامی کرده‌اند.

او گفت: شهدای فارس در این حوزه از یگان‌های لشکر ۱۹ فجر، لشکر ۳۳ المهدی(عج)، تیپ ۵۵ هوابرد، تیپ ۳۷ زرهی، تیپ احمدبن موسی(ع)، تیپ امام حسن مجتبی(ع) وگروه ۴۶ امام هادی(ع) بودند.

رجایی گفت: شهید مدافع حرم؛ سجاد دهقانی، از فرماندهان تخریب چی تیپ تکاورامام سجاد(ع) کازرون بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جنگ تحمیلی سپاه فجر فارس یادواره شهدا تخریب چی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار در این دیدار ، گفت: خانواده‌های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله‌های فداکاری و ایثار هستند.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هم در این دیدار گفت: فرصت‌های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه‌های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

معلم شهید کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمده است.

شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان