Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کسانی که می‌توانند کار کند الان بیایند در انتخابات فدراسیون شرکت کنند, در غیر این صورت بعداً نباید انتقادی وجود داشته باشد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: تمرینات تیم آغاز شده و قرار است امروز (پنجشنبه) یک بازی دوستانه با  شهرداری ماهشهر داشته باشیم و فکر می‌کنم جواد نکونام بعد از این بازی به یک جمع‌بندی خوب درباره وضعیت تیم و کم و کاستی‌ها می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی نکونام به ما اعلام می‌کند که چه بازیکن دیگری برای تیم نیاز است. از مهدی پاشازاده هم تشکر می‌کنم که تیمش را برای بازی با ما آماده کرده است.  باید از علی محمدی رئیس شرکت فولاد تشکر کنم که مثل همیشه توجه خاصی به ورزش و فوتبال دارد و حتی دیروز در حالی که هوا برفی و سرد بود و ما مجبور شدیم تمرین را نیمه‌تمام بگذریم, در تمرین تیم حضور پیدا کرد. این کار را کمتر مدیری انجام می‌دهد.

برای جذب بازیکن جدید منتظر جمع‌بندی نکونام هستیم

وی اضافه کرد: هنوز دنبال یک مهاجم و منتظر تایید نهایی نکونام هستیم. اگر نکونام امشب به تحلیل نهایی درباره مهاجم و دیگر بازیکنان برسد برای جذب بازیکن جدید اقدام می‌کنیم, چون می‌دانید که سرمربی تیم از همه ما شناخت بیشتری از تیم دارد. نکونام درخواستی که داشته یک مهاجم بوده اما الان با عناصری که به تیم جذب شده‌اند, او می‌خواهد بیشتر فکر کند. حرف اول و آخر را سرمربی تیم می‌زند و من هم منتظر هستم تا نکونام به جمع‌بندی کامل در این باره برسد.

به جای اینکه دوباره فردی رئیس فدراسیون شود که مورد وثوق نیست, بهتر است خودتان پیش قدم شوید

آذری درباره پیامی که به اهالی فوتبال برای انتخابات فدراسیون داده بود, اظهار داشت: چیز‌هایی که گفتم واقعیت است و احساسات قلبی‌ام را گفتم, فوتبال برای فوتبالی‌هاست و خودشان باید اداره آن را به دست بگیرند. صحبت‌هایم به نوعی اتمام حجت بود, چون بعد از انتخابات همیشه انتقاداتی می‌شود که چرا فلانی رئیس فدراسیون شده و افراد دیگری حضور نداشته‌اند. همین اخیراً دیدم که انتقادات زیادی به تاج می‌شد و حتی در برنامه‌های تلویریونی هم دیدم که چند چهره پیشکسوت صحبت‌هایی درباره تاج می‌کردند که خیلی خوب نبود. من می‌گویم قبل از اینکه یک اتفاق اینچنینی دوباره رخ دهد و شخصی رئیس فدراسیون شود که فردا مورد وثوق جامعه فوتبال نباشد, بهتر است خود‌تان به میدان بیایید.

دعوت آذری از فوتبالی‌ها برای حضور در انتخابات فدراسیون؛ چرا می‌ترسید و حق‌تان را نمی‌گیرید؟

اگر فوتبالی‌ها برای انتخابات نمی‌آیند, به انتخاب رئیس بعدی انتقاد نشود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و عضو مجمع فدراسیون فوتبال, عنوان کرد: در اساسنامه شرایط به نحوی است که کار را برای نامزد شدن خیلی افراد و چهره های فوتبالی سخت می‌کند اما با همین شرایط بازهم خیلی از افراد تحصیل کرده و متخصص فوتبالی می‌توانند وارد انتخابات شوند و عرصه را به دیگران واگذار نکنند. کسانی که می‌توانند کار کنند الان بیایند و در انتخابات شرکت کنند, در غیر این صورت بعداً نباید انتقادی وجود داشته باشد که چرا فلان فرد که ورزشی یا فوتبالی نیست رئیس فدراسیون شده است. الان همه افراد فوتبالی که واجد شرایط اساسنامه هستند این موقعیت را دارند تا ثبت نام کنند و وارد میدان شوند.

در فوتبال ما بحث نژادی و قومیتی مطرح است

آذری درباره منتشر کردن پستی در فضای مجازی و اینکه گفته بود به اصفهانی بودنش افتخار می‌کند, تصریح کرد: من همیشه به پیشکسوتان مدیریت احترام گذاشته‌ام.  الان در فوتبال ما بحث نژادی و قومیتی مطرح شده است. اینکه یک فرد یا مدیر اصفهانی, آذری یا خوستانی است, نباید مهم باشد ولی من به اصفهانی بودنم افتخار می‌کنم. خیلی‌ها فکر کرده بودند من با انتشار آن پست می‌خواهم بحث قومیتی و نژادی را مطرح کنم اما با آن مطلب می‌خواستم این پیام را برسانم که جامعه مدیریتی اصفهان, مدیران شایسته‌ای را به کشور معرفی کرده است اما کسی خدمات آنها را نمی‌بینید. باید در کل بیشتر توانمندی‌های مدیریتی را لحاظ کنیم تا اینکه یک فرد اهل کجاست و چه نژادی دارد.

اگر قرار باشد برای انتخابات اقدام کنم, حتماً از بزرگان مدیریتی مشورت می‌گیرم

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به تمجید عابدینی از او مبنی بر اینکه گفته بود بهترین فرد برای ریاست فدراسیون فوتبال است, تصریح کرد: بابت این اظهار نظر از عابدینی تشکر می‌کنم ولی اگر قرار باشد تصمیمی در این رابطه بگیرم, حتماً از پیشکسوتان مدیریتی فوتبال مشورت می‌گیرم. باید قدر بزرگان مدیرتی کشور را بدانیم و این افراد باید برای ما قابل احترام باشند.

مگر قرار بوده در کشور رابع یا خامس بازی کنیم که بازی در کشور ثالث را خبر خوش می‌دانید؟

آذری درباره نشست نمایندگان ایران با مسئولان AFC برای بحث میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا, عنوان کرد: در این موضوع ما هم چوب خوردیم و هم پیاز، بعد دوستان می‌گویند «یک خبر خوش برای هواداران داریم و قرار است بازی تیم‌‌مان را در کشور ثالث بازی کنیم!» مگر قرار بوده بازی در کشور رابع یا خامس برگزار شود که الان برگزاری در کشور ثالث را خبر خوش می‌دانید؟! آیا این موفقیت است؟ پیش از این هم قرار بود بازی‌های پلی‌آف در کشور ثالث برگزار شود.

خبر خوش خلیل‌زاده؛ استقلال امروز به دبی می‌رود!

شخیصت حقیقی‌ام در اینستاگرام فعال است

آذری راجع به اینکه برخی هواداران فولاد از او در اینستاگرام خواسته بودند که فقط به باشگاه فولاد تمرکز داشته باشد, گفت: نظرات شخصی‌ام را در صفحه شخصی‌ام  مطرح می‌کنم و مانند همه افراد دیگر به عنوان یک فرد حقیقی در فضای مجازی فعالیت می‌کنم. اینکه در اینستاگرام نظرات شخصی‌ام را قرار می‌دهم باعث نمی‌شود که تمرکزم روی فولاد نباشد و این دو هیچ تاثیری روی هم ندارند. این مسئله در نقل و انتقالات هم به خوبی دیده شد. شخصیت حقوقی من کاملاً متعلق به فولاد است اما شخصیت حقیقی‌ام برای خودم است.

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فولاد خوزستان سعید آذری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فولاد خوزستان سعید آذری فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فولاد خوزستان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه در آن پول زیادی وارد می‌شود و تعداد صفر قراردادهای منعقدشده در فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد. هر وقت رسانه، کارشناس یا افشاگری در فوتبال از فساد دم زده، مدیران فدراسیون‌ فوتبال در مقام دفاع، خواهان شواهد و مدارک شده‌اند و برای کشف آن هیچ زحمتی به خود راه نداده‌اند. 

کمیته های قضایی متعدد فوتبال از انضباطی گرفته تا کمیته اخلاق، به خصوص همین کمیته اخلاق، بدون ذکر نام و حتی گاهی اوقات بدون اعلام حکم صادره، به صورت پنهانی و در خفا برخی را محروم و گروهی را تبرئه می‌کنند.

بیشتر آنهایی که بدون اطلاع‌رسانی محروم می‌شوند هم با اعتراض به کمیته استیناف، حکم رد یا عفو می‌گیرند و در نهایت آب از آب تکان نمی‌خورد.

به طور مثال؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط ۱۶ دقیقه بازی رسمی کرده که از همین مقدار ناچیز هم تنها یک دقیقه در لیگ برتر بوده است!!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقای این بازیکن ۳۱ساله و گمنام در فوتبال چیست؟ پاسخ البته روشن است...

آیا اگر این تیم، خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟ او کیست که با تغییر دولت ها و مدیران استانی و کشوری، محکم سرجایش هست؟ او تا حالا چقدر پول بابت قراردادهایش از این تیم متصل به بودجه دولتی گرفته است؟ 

بگذارید اسمش را بدون تعارف بگوییم؛ نام او ابراهیم سلجوقی است و از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی مربی کنونی استقلال خوزستان، به فولاد پیوست.

بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار بسیار کمی دارد و نگه‌داشتن او اصلا طبیعی نیست. جرات می‌خواهد که چنین مورد واضحی را جلوی چشم انبوه رسانه‌ها مرتکب شوند و فکر کنند کسی نمی‌بیند.

در سایت باشگاه فولاد خوزستان، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. او دو سال است بازی رسمی نکرده اما هنوز هست!

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است. جالب است که مصاحبه هم کرده و چنین اعتماد به نفسی هم داشته!

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند و او را آنجا حفظ کند، بدون آنکه حق او باشد. 

عمر حرفه‌ای در رشته فوتبال همین یک دهه است و بازیکنی نظیر سلجوقی، که معلوم نیست در تمرینات حاضر می‌شده یا خیر؟ حالا به سال‌های پایانی گشت و گذار خود در فوتبال نزدیک شده و اگر رضایت بدهد، نوبت به بقیه سفارشی‌ها برسد.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر