Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز نجفی مهر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه ادبیات و گفتمان دستگاه‌ها با سمن‌ها نباید آمرانه باشد گفت : وظیفه دفتر امور اجتماعی حمایت و پشتیبانی از سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است و مدیرانی که اعتقادی به سمن‌ها ندارند بدانند که مانع تحقق توسعه و گفتمان دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات وشرایط کشور تاکید دارد که پایبندی و باورمندی خود به حوزه سمن‌ها را اثبات کند در استان کرمانشاه نیز مدیریت ارشد معتقدانه مسائل این حوزه را دنبال می‌کند.

او افزود: به نظر میرسد خلا ارتباط بین دستگاه‌ها و سمن‌ها موجب پیدایش برداشت و تحلیل‌های غیرحقیقی از سمن‌ها شده که برگزاری نشستی با ادارات می‌تواند آن را رفع کند.

نجفی مهر با تاکید بر استفاده ازظرفیت علمی و تجربی سمن‌ها افزود: به استفاده از سمن‌ها برای برپایی کارگاه‌ها در نهاد‌ها و آموزشگاه‌ها اعتقاد داریم و مافیای آموزشی را نمی‌پذیریم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار کرمانشاه گفت: در واگذاری کار‌ها به سمن‌ها باید عدالت رعایت شود و دستگاه‌ها در چهارچوب قانونی همه سازمان‌های مردم نهاد را ببینند.

نجفی مهر بازدید از سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را به منظور اطلاع نزدیک از وضعیت و مشکلات و مسائل این تشکل‌ها را از برنامه‌های آتی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تسهیلات اشتغال مردم نهاد توسعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری در این آیین که با حضور مسئولان اقتصادی برگزار شد، گفت: باتوجه به فرماشات مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های صادره از قوه قضائیه، تکالیفی در راستای حمایت از اقتصاد بر عهده دادگستری نهاده شده است.
شعبانی گفت: امر تولید نیاز به هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها دارد بر این اساس دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری افتتاح شد تا پیگیر مشکلات اقتصادی و یافتن راه حل با همفکری صاحبنظران باشد.
وی تصریح کرد: همکاری دستگاه قضا در مسائل اقتصادی، این بود که پرونده‌های اقتصادی را از فرایند دادرسی عادی خارج کنیم و رسیدگی آنها زود تعیین تکلیف شود.
معاون اقتصادی استاندار هم با بیان اینکه طبق بررسی‌های ستاد اقتصاد مقاومتی، ۱۵ درصد مسائل واحد‌های تولیدی در ارتباط مستقیم با دستگاه قضاست ابراز امیدواری کرد: با افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری، مدت زمان دادرسی به پرونده‌های اقتصادی کوتاهتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری