Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@19:58:10 GMT

عکس دسته‌جمعی پوتین باخانواده‌نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۰۳۱

عکس دسته‌جمعی پوتین باخانواده‌نتانیاهو

رئیس‌جمهوری روسیه امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با همتای اسرائیلی خود در تل‌آویو هولوکاست را فاجعه مشترک روسیه و اسرائیل خواند. او همچنین در منزل نتانیاهو در قدس با خانواده نخست‌وزیر اسرائیل و مادر اسرائیلی محبوس در روسیه ملاقات داشت. ناطقان: به نقل از سایت النشره، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقر اقامت وی در قدس دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پوتین برای حضور در مراسم هفتاد و پنجمین سالگرد آزادسازی اردوگاه آشویتس به اسرائیل سفر کرد.

نتانیاهو ضمن استقبال از پوتین گفت: خرسندم به دوست‌مان پوتین خوش‌آمد بگویم.

وی افزود: باعث خوشحالی است که میزبان شما در قدس هستیم و از شما به دلیل روابط مستحکم روسیه و اسرائیل که در جهت خدمت به ملت‌های ما و صلح و ثبات منطقه است، تشکر می‌کنیم.

پوتین نیز گفت، از مدت‌ها پیش قصد سفر به اسرائیل را داشتم، مطمئنم این سفر در تقویت روابط ما سهیم خواهد بود.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین به مساله ناما ایساخار، شهروند اسرائیلی بازداشت شده در روسیه اشاره کرد و گفت: به مادر این شهروند اسرائیلی اطلاع دادم که همه چیز طبق روال است.

پوتین افزود، این شهروند محبوس با مسؤول حقوقی دولت روسیه امروز دیدار خواهد کرد.

روسیه این شهروند اسرائیلی را که تابعیت آمریکایی دارد در فرودگاه مسکو به دلیل حمل مواد مخدر بازداشت کرده است.

یافا، مادر ایساخار نیز در ملاقات پوتین و نخست‌وزیر در منزل نتانیاهو حضور داشت.

نخست وزیر اسرائیل از سوی دیگر پوتین را به پسرش معرفی کرد، آنها سه نفری به همراه همسر نتانیاهو عکس گرفتند.



در فایل ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی پوتین با خانواده نتانیاهو دیدار می‌کند و آنها عکس دسته جمعی می‌گیرند.

همچنین پوتین با روون ریولین، رئیس اسرائیل ملاقات کرد. پوتین در این دیدار گفت: ۴۰ درصد قربانیان متعلق به اتحاد جماهیر شوروی بودند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نباید تاریخ تکرار شود.

رئیس‌جمهوری روسیه در این راستا خواستار مقابله با یهودی ستیزی شد و تصریح کرد: رهبری اسرائیل تلاش‌هایی برای حفظ خاطرات وقایع تراژدیک جنگ جهانی دوم داشته است. منبع: ایسنا برچسب ها: عکس دسته جمعی ، پوتین ، نتانیاهو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عکس دسته جمعی پوتین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین این مجله، دوشنبه ۳ اردیبهشت به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت: «اسرائیل پس از فشارهای آمریکا و متحدانش از طرح حمله گسترده‌تر به ایران صرف نظر کرد.»

به گفته این مقامات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، پس گفت‌وگوی تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، موضع خود را در مورد پاسخ به ایران تغییر داد.

علاوه بر این، مقامات اسرائیلی در ادعایی عجیب به «نیویورک‌ تایمز» گفتند که اسرائیل ابتدا پهپادهای کوچک (کوادکوپتر) به سوی اصفهان پرتاب کرد تا پدافند هوایی ایران را سردرگم کند.

این مقامات همچنین گفتند که اسرائیل به جای فرستادن جنگنده‌هایش به حریم هوایی ایران، تعداد محدودی موشک از هواپیماهای مستقر در صدها کیلومتری غرب ایران به سوی این کشور شلیک کرد.

این مقامات در مورد هدف حمله اسرائیل نیز گفتند که تل‌آویو به دنبال تأکید این بود که توانایی حمله به ایران بدون ورود به حریم هوایی این کشور یا حتی فعال کردن سامانه‌های دفاع هوایی آن را دارد.

این مقامات افزودند که اسرائیل می‌خواست به تهران پیامی ارسال کند مبنی بر اینکه می‌تواند به سیستم‌های دفاع هوایی در مرکز ایران، جایی که تعدادی از تأسیسات هسته‌ای بزرگ قرار دارد، حمله کند.

کد خبر 846469 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • یک پژوهشگر : نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • گفت و شنود/ نخور!
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد