Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:56:33 GMT

جاده آزادشهر - شاهرود لغزنده است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۱۲۵

جاده آزادشهر - شاهرود لغزنده است

 رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تایید موضوع گفت که طبق گزارش دریافتی از دوربین های نظارتی از ساعت ۱۱ ظهر امروز پنجشنبه بارش برف در منطقه کوهستانی خوش ییلاق واقع در جاده آزادشهر - شاهرود آغاز شده و همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم از سوی رانندگان برای آمد - شد در این مسیر الزامیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن میرصالحی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه های راهداری در محل مستقر و عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی را برای تردد خودروها انجام می دهند.

وی به وضعیت محور کوهستانی گرگان - شاهرود (توسکستان) هم اشاره کرد و گفت: اکنون بارش برف در این محور نداریم و تردد خودروها برقرار است.

رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی از فردا (جمعه) کاهش دما و در پی آن بارندگی در استان تا روز دوشنبه آینده محتمل است.

راهداری گلستان ۳۲ گروه راهداری را با بهره گیری از ۳۴۰ نیرو و ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک برای اجرای ماموریت در طرح زمستانه از ۲۰ آذر ۹۸ تا ۲۰ فروردین سال ۹۹ به کار گرفته است.

گلستان افزون بر ۵ هزار کیلومتر بزرگ‌راه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان در فصل زمستان نیازمند برف روبی است.

گلستان از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از غرب با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان گلستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مزیدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ با انجام پنج هزار و ۶۲۰ سفر تعداد ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در سطح استان جا به جا شده‌اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته در تأمین ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام طرح نوروزی علی رغم افزایش ۳ درصدی تعداد سفر در بحث تعداد مسافر کاهش ۳۶ درصدی داشته‌ایم.

مزیدی ادامه داد: انجام سه هزار و ۷۳۷ سفر درون استانی منجر به جا به جایی ۱۷ هزار و ۱۶۳ مسافر شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: همچنین ۲۱ هزار و ۲۳۳ مسافر در زمان مذکور وارد استان شدند.

کد خبر 6063743

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • مسافران نوروزی در تردد از محور‌های گلستان احتیاط کنند
  • جاده‌ها در استان سمنان لغزنده‌اند