Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و معصومه ابتکار  معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در خراسان رضوی رونمایی شد.
دستیابی به توسعه پایدار و متوازن، تحقق عدالت اجتماعی و جنسیتی و ارتقاء شاخص‌های عدالت جنسیتی در سطح استان از جمله دلایل تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 برنامه‌ریزی عملیاتی مکان محور، نتیجه محور و پایدار تا سطح شهرستان، مدل برنامه‌ریزی مبتنی بر نظارت و پایش، توان‌افزایی و همکاری شبکه‌ای دولت، مردم وسازمان‌های مردم نهاد، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی، علمی و تخصصی دستگاه‌ها و موسسات دانش بنیان از جمله ویژگی‌های سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده است.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور زنان و خانواده ریاست جمهوری استانداری خراسان رضوی عدالت جنسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد