Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:20:01 GMT

برف، مه غلیظ و کاهش دید میهمان جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۳۶۰

 سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در بخش هایی از کشور همچون استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، شمال استان فارس، قزوین، زنجان کردستان و همدان از شب گذشته شاهد بارش برف بود ایم.

اخبار اجتماعی - وی گفت: خوشبختانه با تلاش مأموران پلیس راه و پرسنل راهداری راه های اصلی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه با بیان این مطلب که محور هراز از شب گذشته تا ساعت شش صبح به واسطه بهمن و کولاک و محور  چالوس نیز در ساعت ۵:۳۰ تا ۶ صبح در پیچ آدینه به دلیل سقوط بهمن مسدود شده بود از باز بودن تمام راه‌های اصلی کشور در حال حاضر خبر داد.

سردار حسینی با اعلام این مطلب که به دنبال بارش برف، مه غلیظ و کاهش میدان دید رانندگان باید با رعایت ایمنی و احتیاط کامل رانندگی کنند به هموطنان توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

رئیس پلیس‌ راه تاکید کرد: اگر تردد در چنین شرایط آب و هوایی در جاده ها برای برخی از هموطنان ضرورت دارد باید حتماً تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند؛ مطمئن بودن از سلامت فنی وسایل نقلیه از جمله بخاری خودرو، برف پاک کن و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز و بستن کمربند ایمنی توسط راننده و همه سرنشینان چه در خودروهای عادی و چه در اتوبوسها و مینی‌بوس‌ها موارد مهم و ضروری برای رانندگی در روزهای زمستان است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راه اخبار اجتماعی استان فارس خراسان رضوی رئیس پلیس راه محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه