Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:02:31 GMT

حضور گرمابخش نصف جهانی‌ها پای گیشه هنر هفتم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۴۷۵

حضور گرمابخش نصف جهانی‌ها پای گیشه هنر هفتم

با نزدیک شدن به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، و سوز سرمای زمستان تب حضور مردم نصف جهان پای گیشه سینماها گرمابخش هنر هفتم در این روزهای سرد زمستانی شهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سینما در این روزگار به صنعت و سیاست بیش از هنر گرایش دارد تا جایی که در برخی موارد در خدمت سیاست‌مداران قرار می‌گیرید و گویی آرمان هنر و سینما را به فراموشی می‌سپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سینما گاهی همچون پیاده‌نظام لشکر و نیروهای پیش‌قراول، زمینه حملات نظامی سخت و یا نفوذ نرم را فراهم کرده و گاهی با تصرف خاک و حضور فیزیکی سربازان و گاهی با تصرف قلب‌ها و ذهن‌ها به استعمار و استحمار ملت‌ها و جوامع کمک می‌کند.

در بحث صنعت هم گاها گیشه سینما به بنگاه و تجارتکده تبدیل می‌شود که از هر روشی برای جذب پول مخاطب کوتاهی نمی‌کنند، از شوخی‌های زشت و رکیک گرفته تا عکس‌های جنجالی و حضور چنددقیقه‌ای بازیگران مشهور.
بنابراین نمی‌توان به سینما و فیلم با دید سرگرمی و هنر صرف نگاه کرد و می‌طلبد با نگاه تیزبینانه و دقیق به ابعاد مختلف یک اثر سینمایی، لحظات شاد، مفرح، آموزنده و ارزشمندی را برای خود و خانواده‌ها رقم بزنیم.

از نکات قابل‌توجه جدول فروش هفتگی سینما در هفته گذشته، حضور سه فیلف حوزه کودک و نوجوان در بین 8 فیلم پرفروش هفته است که نشان از اقبال خانواده‌ها به سینمای خانوادگی دارد.

در ادامه به بررسی برنامه سینماهای اصفهان در این روزهای سرد زمستانی می‌پردازیم تا با انتخابی آگاهانه از هنر هشتم در نصف جهان لذتی مضاعف برده باشیم.

پردیس سینما ساحل

پردیس سینما ساحل با اکران فیلم‌های «مطرب»، «اژدر» و «منطقه پروازممنوع»، «مشت آخر»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «جان دار»، «جاندار» و «23 نفر» فیلم‌های «سونامی» و «جهان با من برقص!» از ساعت 10 الی 23:59 میزبان علاقه‌مندان به هنر هفتم است.

پردیس سینمایی چهارباغ

همچنین پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «امیر»، «بنیامین»، «اژدر»، «چشم و گوش بسته» و «مطرب»، «مشت آخر»، «جان دار»، «سونامی»، «23 نفر» و «جهان با من برقص» را بر روی پرده‌های نقره‌ای خود از ساعت 10:15 تا ساعت 22:45 به نمایش می‌گذارد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر
پردیس سینمایی سیتی سنتر علاوه فیلم‌های «مطرب»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «جان دار»، «سونامی»، «منطقه پروازممنوع»، «چشم و گوش بسته»، «23 نفر»، «اژدر» و «جهان با من برقص!» که با پردیس سینماهای ساحل و خانواده مشترک است، اکران فیلم‌های «کاتی و ستاره» را در کارنامه نمایش این هفته خود به ثبت رسانده، همچنین این پردیس سینمایی در بخش حوزه هنر و تجربه به اکران «یلدای کوتاه» و «اسرار دریاچه» پرداخته است، قابل‌ذکر است، اکران‌های پردیس سینمایی سیتی سنتر از ساعت 10:30 آغاز و تا ساعت 23:45 ادامه خواهد داشت.

سینماهای فلسطین و سپاهان
4 فیلم با عنوان‌های «چشم و گوش بسته»، «مطرب»، «23 نفر» و «جهان با من برقص!» بر روی پرده سینما سپاهان به تصویر درمی‌آیند؛ این سینما از ساعت 10:15 الی 23 میزبان علاقه‌مندان به سینما است، همچنین در این هفته سینما فلسطین نیز فیلم‌های «مطرب» و «بنیامین» و «جهان با من برقص!» و «چشم و گوش بسته» را از ساعت 10:30 تا 22 اکران می‌کند؛ گفتنی است این فیلم‌ها هرکدام در سانس‌های مختلف بر روی پرده خواهند رفت.

سینما قدس

همچنین در این هفته سینما فلسطین نیز فیلم‌های «مطرب» و «بنیامین» و «جهان با من برقص!» و «چشم و گوش بسته» را در برنامه  اکران خود جا داده است.

انتهای پیام/63106/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر هنر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فلیم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین