Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز پنجشنبه در آیین معارفه شهردار جدید آران‌وبیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: برگزاری جشنواره‌های نشاط‌آور اجتماعی، گردشگری و اجتماعی در راستای نشاط و شادابی مردم می‌تواند بسیار موثر باشد که در این راستا نقش شهرداری بسیار اهمیت دارد.

وی شهرنشینی را هنر زیستی انسان‌ها در کنار هم برشمرد و بیان کرد: مردم هم می‌توانند به کمک مدیران شهری بشتابند و محیط‌های شاداب و بانشاط را فراهم کنند؛ با دمیدن روح تازه در شهر می‌توان تدبیر و امید، ایجاد نشاط و تندرستی برای مردم از یک سو و افزایش طول عمر شهر را از سوی دیگر فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران‌وبیدگل اضافه کرد: نقش شهرداری در توسعه شهری و برقراری عدالت و برابری باید در عمل احساس شود و با حضور حداکثری و فعال شهردار، حقوق شهروندی مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با رعایت حقوق شهروندی و ایجاد رضایت‌مندی برای مردم آران‌وبیدگل می‌توان مشارکت مردم در توسعه این شهر را شاهد بود.  

بایبوردی ادامه داد: مناسب‌سازی محیط‌های شهری و مبلمان شهری، تقویت ارتقای اخلاق شهروندی و شاخص‌های اجتماعی، تقویت ارتقای اقتصاد شهری، سلامت و بهداشت عمومی و نیز زیرساخت شهری هوشمند باید از اولویت‌های شهرداری آران‌وبیدگل باشد.    

وی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری را مسوول رسیدگی به تخلف‌های ساخت و ساز در شهرها عنوان کرد و با اشاره نقش مهم شهرداران این شهرستان در استحکام‌بخشی بناها و نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در شهرستان باید جریان‌ساز جلوگیری از تخلف‌های ساختمانی باشند و رای‌های صادر شده را اجرایی کنند.

فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به واقع شدن ۴۲ درصد از دریاچه نمک در این شهرستان و ظرفیت تولید فرش ماشینی گفت: هنرمندان صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی و شهرداری‌های آران‌وبیدگل، سفیدشهر، نوش‌آباد و ابوزیدآباد نمادهایی از فرش ماشینی و دستبافت، نمک و ماسه را طراحی و در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی نصب کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ارتقای زیرساخت در منطقه یحیی‌آباد و تغییر نمایندگی نزدیک به ۲۸۸ هکتار از زمین‌های این منطقه از منابع طبیعی به راه و شهرسازی بیان کرد: راه‌اندازی دفتر واحد عمران شهرداری آران‌وبیدگل از نمونه اقدام‌های شایسته شهرداری در رعایت حقوق  شهروندی جمعیت سه هزاری نفری آن منطقه است.

بایبوردی استقرار گروه جهادگران پزشکان متخصص و ارایه رایگان یک‌هزار فریم عینک و وسایل ترمیم دندان به مردم یحیی‌آباد، ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه، راه‌اندازی خانه ورزش و همچنین تخریب سه واحد مسکونی غیرمجاز در حریم رودخانه گازرگاه در یحیی‌آباد و تحویل سه واحد مسکونی به آنان در آینده را از دیگر اقدام‌ها در راستای خدمت‌رسانی به این منطقه کم‌برخوردار برشمرد.

وی به نبود سینما، سالن تئاتر، فرهنگ‌سرا، ایستگاه کتابخوانی و روزنامه‌خوانی آنلاین در شهر آران‌وبیدگل اشاره کرد و افزود: ضروری است شهردار با ایجاد مرکزهای فرهنگی حال مردم را بهبود ببخشد.

فرماندار آران‌وبیدگل همچنین بر همکاری مسوولان شهری برای بسترسازی اشتغال پایدار در بخش گردشگری تاکید کرد و یادآور شد: نقاطی در مسیر گردشگری شناسایی و معرفی شده است که شهرداران باید با اعتماد به جوانان زمینه فعالیت آنان را در این بخش فراهم کنند.

احسان کوزه‌گر در ادامه این آیین به عنوان شهردار جدید آران‌وبیدگل معارفه و از خدمات رضا رمضانی قدردانی شد.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تئاتر خدمت رسانی ساخت و ساز شهرداری مدرسه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به جامعه شهروندی در مناطق هشت‌گانه براساس اولویت و فراخور مشکلات و معظلات مناطق، خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر، بازسازی مخازن زباله، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، بازپیرایی فضای سبز شهر در راستای سیما و منظر شهر از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تک‌تک شهروندان کرمانشاه به‌عنوان صاحبان اصلی شهر می‌توانند نقش مؤثری در پاکیزگی محیط شهری داشته و با رعایت و احترام به حقوق شهروندی خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری یاری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد