Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@20:18:59 GMT

استقبال جامعه قرآنی از انتصاب مدیر جوان قرآنی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۵۶۳

استقبال جامعه قرآنی از انتصاب مدیر جوان قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی ـ جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی، طی یادداشتی به بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله او، به ساحت مقدس قرآن کریم، از شایسته سالاری و جوان‌گرایی در مدیریت جدید دارالقرآن تشکر کردند.

به گزارش ایکنا؛ جمعی از داوران بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان مسابقات و رتبه‌های برتر قرآنی، طی یادداشتی به بانی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)، از شایسته سالاری و جوان‌گرایی در مدیریت جدید دارالقرآن تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلع این یادداشت با فرمایش مقام معظم رهبری آغاز شده است: «در مدیریّت هم هر جا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت بانشاط‌‌تری خواهد بود و توصیه ما این است که در مدیریّت‌های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند».

در این یادداشت، ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، قراء و داوران بین‌المللی قرآن کریم، با برشمردن نقاط ضعف مسابقات در دوره‌های قبل که متأثر از مدیری غیر قرآنی و حاشیه‌ساز بوده است، از اینکه در این دوره، با انتصاب مدیر بخش خواهران دارالقرآن امام علی(ع) که خود جوان و نخبه و متخلق به اخلاق قرآنی می‌باشد، ابراز امیدواری کردند روز به روز بر شکوه این مسابقات افزوده شود. فعالان عرصه قرآنی کشور، سرکار خانم حاجعلی را تربیت یافته قرآن دانسته و یادآور شدند سبقه رفتاری و حسن شهرت و داوری‌های عادلانه ایشان بر جامعه قرآنی مشهود و متأثر از مفاهیم والای قرآنی است.

همچنین در این یادداشت آمده است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران فرمودند: «بی‌شک فاصله‌ میان باید‌ها و واقعیت‌ها، همواره وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب داده و می‌دهد، اما این، فاصله‌ای طی‌شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بار‌ها طی شده است و بی‌شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی ایکنا داوران بین المللی قرآن کریم دارالقرآن امام علی بخش خواهران جوانگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع سال 1403 موسوم به کاروان نور را مشخص کرد.

براساس این گزارش، پس از برگزاری آزمون انتخابی‌ و ارزیابی‌های صورت گرفته، 20 نفر شامل استادان، قاریان، حافظان و یک گروه تواشیح، به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشورها خواهند پرداخت.

 

اذعان دانشمندان غربی به نقش کلیدی قرآن در هدایت‌های علمی

 

در کاروان امسال حامد شاکرنژاد از خراسان رضوی، مهدی عادلی از تهران، سید کریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سید رضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سید پارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت سعید، خلیل سعیدی و محمد امین سبهانی خالص حضور دارند.

سرپرستی کاروان نور نیز برعهده علی صالحی متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران خواهد بود.

از چند دهه گذشته، در یک همکاری مشترک میان کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان اوقاف و امور خیریه، اعزام کاروان قرآنی به حج تمتع را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها