Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@10:40:10 GMT

کنایه عجیب اینستاگرامی آذری به خلیل زاده+ عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۵۸۳

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به طعنه از صحبت های خلیل زاده انتقاد کرد و نوشت:


خدا را شکر با این رزومه پر بار توانستید یک جنگ فوق‌العاده را به سود فوتبال ایران خاتمه دهید ممنون که شما مدیران برجسته سازمان‌های ورزشی در این مرز و بوم حضور دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگ زرین دیگری بر رزومه پربار شما جناب دکتر اضافه شد. خدا قوت پهلوان.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده الکویت سعید آذری استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در سطح بخش سرولایت شهرستان نیشابور ماموران دایره تجسس پاسگاه انتظامی عبدا.. گیو در تحقیقات فنی و پلیسی خود متوجه شدند کلیه سرقت‌ها به صورت ۲ تفره و با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش انجام شده و پس از سرقت به شهرستانی دیگر متواری شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران در ادامه با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در شهرستان گلبهار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی هر ۲ متهم دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت سیم وکابل از سطح بخش سرولایت اعتراف که تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دستگیری سارق معابر شهری در شهرستان خلیل آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خرد در معابر شهر خلیل آباد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حسن‌زاده گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر که در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره انواع سرقت در معابر سطح شهر خلیل آباد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • فعالیت عادی کسبه خلیل آباد
  • دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد
  • سه میدان میوه و تره‌بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد