Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: طرح پابند الکترونیکی در صورت تأیید شورای نگهبان تا آخر سال اجرایی می‌شود.

 حجت الاسلام و المسلمین «محمد مصدق»  در نشست شورای اداری شهرستان مهریز، فعالیت‌های این دوره قوه قضاییه را برنامه محور دانست و گفت: دوره جدید قوه قضاییه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، برنامه محور و همان برنامه‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است که همه معاونت در این مسیر گام بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، به اجرای طرح پابند الکترونیکی تا پایان سال پرداخت و افزود: این طرح به تصویب مجلس رسیده و اگر مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرد، زندانیان مورد تایید قاضی زندان از نظر حسن رفتار، می‌توانند در شرائط خاص با ارائه وثیقه به صورت پابندهای الکترونیکی یا به صورت نیمه آزاد، اشتغال داشته باشند.

مصدق ابراز امیدواری کرد که این طرح در صورت تایید شورای نگهبان تا پایان سال جاری به تصویب برسد و شاهد کاهش بسیاری از زندانیان باشیم. 

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم به اعطای تسهیلات و حمایت از زندانیان و اشتغال آنان اشاره و « رضا زارع زاده» فرماندار مهریز نیز در این نشست بر جابجایی پاسگاه شهید مدنی، توسعه و ساخت ساختمان دادگستری و ساختمان پزشک قانونی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون حقوقی قوه قضاییه پابند الکترونیکی مهريز شوراي اداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید

آفتاب‌‌نیوز :

سارق سابقه‌دار و زورگیر خشنی که با پابند الکترونیکی قصد ارتکاب جرم و سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

این متهم که در سوم فروردین پابند بر روی پایش نصب شده بود بعد از عملیات تعقیب و گریز و رسیدن مأموران با قمه به ماموران نیز حمله کرد، اما در نهایت دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان