Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مرکز جامع سرطان غرب کشور در همدان بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد گفت: فاز اول این مجموعه تیرماه سال 99 افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فریبرز نیاستی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی همدان از سوی تامین اجتماعی اظهار کرد: با پیگیری انجام شده مطالبات خود را تا پایان سال ۹۷ با تامین اجتماعی استان تسویه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام باعث ارائه خدمات بهتر، خرید دارو، تجهیزات و... می‌شود گفت: پیگیر هستیم بیمه سلامت نیز بدهی خود را پرداخت کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه دانشجویی و بهداشت داریم افزود: اگر بخواهیم موفق شویم باید زیرساخت را تأمین کنیم.

وی تاکید کرد: سه سال پیش مرکز جامع سرطان با استفاده از اعتبارات دانشگاه آغاز شد که امروز بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد؛ ضمن اینکه برنامه افتتاح فاز اول آن تیرماه سال آینده پیش‌بینی شده است. 

نیاستی با بیان اینکه در تمام حوزه‌ها منابع مالی را صد درصد با توجه به ماه جذب کرده‌ایم گفت: به دنبال این هستیم جزو دانشگاه‌هایی باشیم که علاوه بر جذب صد درصدی منابع، ۱۰ درصد مازاد منابع را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ۵۰ ماه اخیر به طور مستمر یک ماه کارانه پزشکان و پرسنل را پرداخت کرده‌ایم که این مبلغ در ماه به ۱۸ تا ۱۹ میلیارد تومان می‌رسد افزود: با وجود اینکه بیمه سلامت و تامین اجتماعی تاخیر چند ماه در پرداخت بدهی داشتند اما توانستیم در این حوزه عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در خصوص اعتبارات عمرانی نیز تا پایان مهرماه با تمام پیمانکاران تسویه کرده‌ایم.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان مرکز جامع سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شهامت ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: روزانه ۳ نفر در استان به شکل میانگین به سرطان مبتلا می‌شود.

وی ابراز داشت: تغذیه، محوری ترین مسئله در بحث سرطان است.

شهامت با تاکید بر نظارت بر تولید محصولات غذایی، تصریح کرد: مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چرا در بخش سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟.

شهامت تصریح کرد: نقش جهاد کشاورزی ما و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟.

شهامت خواستار تشکیل کارگروهی در محور سلامت شد و ابراز داشت: کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع برطرف شود.

شهامت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات پرنسل بیمارستان‌ها، گفت: در بخش کارانه ها و معوقات بروزرسانی از مواردی است که هدفگذاری شد.

کد خبر 6085206

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد