Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد اظهار داشت: مدیریت در فرهنگ دینی و نظام اسلامی ضمن اینکه اشتراکات فراوانی در همه نظام‌ها دارد، اظهار داشت: اصل اساسی و محوری این است که مدیر قبل از هر جایگاه باید خود را در محضر خدا بداند و این شاید تفاوت بین مدیریت در نظام اسلامی و نظامات موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر مدیری در چهار عرصه باید پاسخگو باشد و نگاه در مدیریت اسلامی باید این باشد که باید مردم را دوست داشت و باید بدانیم که راه خدا از میان خلق می‌گذرد و اگر می‌خواهیم قرب پیدا کنیم باید مشکل مردم را حل کنیم و این زمینه قرب برای همه لازم است و برای مدیران لازم‌تر است.

رئیسی عنوان کرد: برای نظام تکلیف مداری الگوی مناسب درست نکرده‌ایم و دستگاه‌های مسئول باید در قالب سازی ها و الگوسازی‌ها کار کنند تا متناسب با مفاهیمی که در نظام فرهنگی خود داریم، الگو ارائه دهیم.

خبر به روز رسانی می‌شود....

کد خبر 4833454

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • آهنگ امت اسلامی، آهنگ عدالت‌خواهی و دین‌مداری است