Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از پاریس، کار ثبت نام ملی پوشان کاراته کشورمان ساعت ۱۱ صبح امروز به وقت محلی با حضور وحید مومنی سرپرست تیم اعزامی در سالن «پیردو کوبرتن» انجام شد.

پس از آن نمایندگان ایران در مراسم وزن کشی شرکت کردند. در این بخش به دلیل مشکل باسکول که ۳۰۰ گرم وزن کاراته کاها را بالا نشان میداد، اغلب شرکت کنندگان از کشورهای مختلف با مشکل مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم ایران بهمن عسکری مجبور شد با کمک خواجوی بدنساز تیم و تمرینات اختصاصی وزن خود را به موقع تحویل داد.

احمدصافی مربی کره شمالی، محمدرضا رشیدنیا مربی ماکائو، شهاب سلطانی مربی قزاقستان و حسین روحانی مربی روسیه از جمله مربیان ایرانی بودند که در سالن وزنکشی حضور داشتند.

قرعه کشی مسابقات از ساعت ۱۷ به وقت محلی در محل سالن مسابقات انجام می شود.

کد خبر 4833475

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته مسابقات کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران والیبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

قطعی و اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت در روزهای اخیر شهروندان را برای تهیه دارو با مشکل روبرو کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشکل تعطیلی پنجشنبه‌
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!