Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:29:25 GMT

از سرگیری پروازهای هواپیمایی KLM از آسمان ایران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۷۴۰

از سرگیری پروازهای هواپیمایی KLM از آسمان ایران

شرکت هواپیمایی کی ال ام اعلام کرد که پرواز هواپیماهای این ایرلاین بر فراز آسمان ایران و عراق از گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی کی ال ام (KLM) که بدون شک یکی از بزرگترین و بهترین ایرلاین‌های جهان به شمار می رود، بعد از حوادث یک ماه گذشته در ایران و عراق و به دنبال هشدار سازمان امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا، همچون برخی دیگر از ایرلاین‌های خارجی اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانوی بر فراز آسمان ایران و عراق پرواز نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا بر اساس گزارش وب سایت aviation24، این ایرلاین روز پنج شنبه ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ ضمن اشاره به تایید کارشناسان امنیت هوایی فعال در سازمان های مختلف هوانوردی، نظامی و اطلاعاتی، آسمان این دو کشور را امن تشخیص داده و اعلام کرده که پرواز هواپیماهای خود در این منطقه را از سرگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/002ynA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت هواپیمایی انگلیسی «ایزی جت» غروب دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد که پروازهای خود به مقد تل‌آویو و بلعکس را تا 21 آوریل (یکم اردیبهشت) به دلیل نگرانی‌های ایمنی پس از حمله ایران پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل متوقف می‌کند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ایمنی و امنیت مسافران و خدمه بالاترین اولویت ایزی جت است.»

ایران روز یکشنبه در پاسخ به حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی خود در «دمشق» که به شهادت شماری از شهروندان ایرانی منجر شد، اهدافی در اسرائیل مورد حمله قرار داد.

شماری دیگر از شرکت های هواپیمایی بین‌المللی از جمله ایر کانادا، دلتا، ایبریا و لوفت هانزا نیز پروازهای خود به تل آویو را در روزهای یکشنبه و دوشنبه به حالت تعلیق درآوردند.

کد خبر 844756 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه پرواز 655

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی