Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای درباره شرایط میزبانی نمایندگان ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان توضیحاتی ارائه کرده است.

در بیانیه AFC آمده است:

«کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، اعلام می‌کند که تیم‌های شهر خودرو و استقلال پذیرفته‌اند که بازی‌های آنها در مرحله پلی‌آف به ترتیب مقابل تیم‌های الرفاع (بحرین) و الکویت (کویت) در تاریخ 25 ژانویه 2020 (پنجم بهمن) در کشور امارات برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به دنبال صحبت‌های صورت گرفته در جلسه‌ روز پنجشنبه با حضور داتو وینسور جان دبیر کل AFC و نمایندگاه باشگاه‌ها در مقر AFC در کوالالامپور اتخاذ شده است. همچنین توافق شد که تمام بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در هفته‌های اول، دوم و سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خارج از ایران برگزار شود تا زمان کافی برای بررسی مجدد نگرانی‌های موجود در خصوص امنیت ایران فراهم شود.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!