Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد شهباز پنجشنبه در نخستین عهدواره پیشرفت خوزستان در مجتمع طلائیه اهواز ، پرداختن به مسائل اجتماعی برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی را هدف اصلی شکل‌گیری این مجموعه دانست و افزود: نهضت اجتماعی جوانان خوزستان یک سال پیش ذیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله شکل گرفت که بخش اجتماعی قرارگاه عهدواره پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر نهضت اجتماعی جوانان خوزستان به راهکار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: جامعه با آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق، اعتیاد و بیکاری درگیر است درحالی‌که ما باید یک گام عقب‌تر ریشه آن‌ها را در مسائل اجتماعی ببینیم چراکه اگر در مسائل اجتماعی فعالانه عمل کنیم نسبت به آسیب‌های اجتماعی منفعلانه عمل نمی‌کنیم.
شهباز بابیان اینکه فعالیت جدی در حوزه کسب‌وکار، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کنترل خواهد کرد، افزود: در مدت شش ماه که این نهضت در خوزستان با ساختار و کارکرد کاملاً مردمی فعال‌شده است ظرفیت‌های اجتماعی مردمی شناسایی و از سوی دیگر دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط که می‌توانند به فعال‌سازی و شکوفایی این ظرفیت‌ها کمک کنند نیز شناسایی‌شده‌اند.
دبیر نهضت اجتماعی جوانان خوزستان ادامه داد: از یک‌سو ظرفیت‌های اجتماعی بسیاری بر زمین‌مانده و از سوی دیگر ظرفیت‌هایی نیز در دستگاه‌های حاکمیتی وجود دارد که جزو وظایف تعریف‌شده و مغفول مانده آن‌ها است.
شهباز در ادامه با بیان اینکه به مجموعه‌هایی نیاز داریم که کار اتصال دو بخش مردم و دولت را انجام دهند اظهار داشت: ایجاد هشت زمینه کسب‌وکار، گردشگری، نشاط و تفریح، آموزش، مطالبه گری، ورزش، سلامت و محیط‌زیست نتیجه شش ماه کار نهضت برگزاری عهدواره استانی پیشرفت بوده است.
دبیر نهضت اجتماعی جوانان خوزستان بابیان اینکه خوزستان ششمین استان کشور است که عهدواره پیشرفت را برگزار می‌کند توضیح داد: عهدواره در قالب دو قسمت اصلی اجرا می‌شود که در بخش نخست ایده‌ها و الگوهای موفق در قالب ۱۵ طرح، مشتمل بر ۱۲ طرح استانی و ۳ طرح خارج از استان ارائه می‌شوند.
شهباز افزود: در بخش دوم کارگروه‌ها ذیل سرفصل‌های هشت گانه عهدواره تشکیل و افراد با حضور الگوی موفق بخش اول و یک استاد فرهیخته و مجرب وارد کارگروه مربوطه شده و راهکارها به‌صورت عملی به بحث و تبادل‌نظر گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله کارآفرینی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله کارآفرینی گروه های جهادی فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله کارآفرینی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت