Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:50:39 GMT

دمای هوای زنجان ۶ درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۸۵۲

دمای هوای زنجان ۶ درجه کاهش می‌یابد

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با کاهش دما هفته آینده شاهد یخبندان در استان خواهیم بود افزود: تا آخر وقت امروز آسمانی به همراه بارش پراکنده برف برای استان زنجان پیش بینی می شود.
وی تاکید کرد: از بعدازظهر فردا/ جمعه/ سامانه جدید بارشی وارد استان می شود و فعالیت آن تا یکشنبه ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی، طی ۲۴ ساعت گذشته قیدار را با چهار درجه زیر صفر و آببر را هشت درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان اعلام کرد.

برچسب‌ها وضعيت هوا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا زنجان وضعيت هوا زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه به طور میانگین تا پنج درجه سلسیوس افت داشته باشد که انتظار می‌رود دمای سطح خاک در نیمه شمالی استان به زیر صفر درجه و در نیمه‌جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: طی امروز و فردا سرعت وزش باد در سطح استان گاهی اوقات شدید است اما وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا تا فردا شب شرایط برای وقوع بارش‌های پراکنده و رگباری وجود دارد اما طی روزهای جمعه و شنبه هوا نسبتاً پایدار است و به‌جز پوشش ابر پدیده قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه به طور میانگین تا پنج درجه سلسیوس افت داشته باشد که انتظار می‌رود دمای سطح خاک در نیمه شمالی استان به زیر صفر درجه و در نیمه‌جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

پناهی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کاهش دمای هوای استان، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان کاهش دما در استان کردستان برای صبح روز جمعه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 739726

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد گرم در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی کاهش ۶ درجه‌ای دما در کردستان/ کمینه دما به محدوده یخبندان می‌رسد
  • سمیرم رکورددار بارش‌ها در اصفهان/ کمینه دما ۴ درجه کاهش می یابد
  • سمیرم رکوردار بارش‌ها در اصفهان/ کمینه دما ۴ درجه کاهش می یابد