Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها گفت: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیدسعید شاهرخی عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان اولویت استان را توجه به سرمایه‌گذاری و اشتغال دانست و اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سند توسعه راهبردی استان تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با ۳۴۴ درصد بیشترین کار را در زمینه اشتغالزایی انجام داده است گفت: بیشترین بار اشتغالزایی هم بر دوش بهزیستی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش بوده است.

استاندار همدان با اشاره به بارندگی سیل‌آسا در اوایل سال تأکید کرد: ۱۸ هزار واحد مسکونی از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران در استان بازسازی و تعمیر شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتقال پساب شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح، از نجات دشت کبودراهنگ با این اقدام سخن به میان آورد و گفت: 3 میلیون مترمکعب پساب هم به منطقه ویژه جهان‌آباد اختصاص یافته است.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها اظهار کرد: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران استان بر اساس قانون عمل کنند دیگر نباید ترسی از هیچ دستگاه نظارتی داشته باشند گفت: مدیری که نمی‌خواهد تن به آب بزند موجب ضرر استان می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان اقتصاد مقاومتی اشتغال آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی مصطفوی عصر امروز در تشریح این خبر عنوان کرد: یکی از مهمترین قسمت‌ها در شهر تبلیغات محیطی است و آن آشنایی شهروندان با قوانین و مقررات است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح اولین پیکان ما به سمت شهرداری می‌رود، افزود: بسیاری از بیلبوردهای شهری به ورقه‌های تبلیغاتی شرکت‌های خصوصی تبدیل شده‌اند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: طرح ابتکاری ایستگاه قانون را در استان همدان طراحی کردیم که مبتلا به بسیاری از نهادهای اداری و دولتی است بخصوص در حوزه آموزش و پرورش ما می‌توانیم در حوزه پیشگیری رشدمدار مسائل مهمی را بکار گیریم، همچنین این طرح در سطح مدیران و مسئولینی که حوزه کاری آنها با مراجعین و مردم بیشتر است بکار می‌رود.

مصطفوی بیان کرد: جلساتی در مدارس، تحت عنوان زنگ قانون قرار است در سطح کشور اجرا شود ولی آنچه که برای ما به عنوان ایستگاه قانون در سطح شهر مطرح شده و در جایی که مخاطبان حضور دارند مطرح است می‌توان کارهای تولید محتوا انجام داد.

وی ابراز کرد: پیامک‌های ارسالی از طرف قوه قضائیه با سرشماره عدل ایران است، بنا بر این داریم که فضای محیطی را در سطح استان و در شهر همدان شروع کنیم؛ فاز اول مشخص کردن محلی برای نصب بیلبورد چه در ادارات و چه خارج از ادارات و تابلو این محل مختص آگاه‌سازی شهروندان از قوانین و مقررات باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان افزود: از طریق طراحی، اینفوگرافی و عکس نوشته به هر کیفیت در محل مورد نظر قرار گیرد و به عنوان جایی که اگر فردی در ایستگاه اتوبوس نشسته اطلاعات عمومی خود را بالا برد، افراد باسواد با سن و سال بالا و مخاطب عام در جامعه داریم می‌بینیم ولی در آموزش و پرورش مخاطب خاص دانش آموز هر مقطعی شاید اقتضای خود را داشته باشد.

مصطفوی تاکید کرد: یکی از بهترین مکان‌های مناسب برای اجرایی شدن تبلیغات طرح ایستگاه قانون، در وسایل حمل و نقل عمومی است چرا که استفاده شهروندان از آنها بیشتر است.

وی اظهار کرد: طرح "ایستگاه قانون" یک طرح ابتکاری و ریشه آن قانونی است؛ در سند تحول قضائی به ارتقا آگاهی‌های عمومی توجه ویژه‌ای شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ابراز کرد: با اجرایی شدن طرح ایستگاه قانون می‌توانیم آگاهی‌های عمومی را ارتقا دهیم.

مصطفوی در پایان با اشاره به اجرای طرح ایستگاه قانون خاطرنشان کرد: ارگان‌هایی که در زمینه فرهنگی فعالیت می‌کنند می‌توانند ما را در اجرای این طرح و ارتقا آگاهی‌های عمومی به شهروندان یاری کنند.

کد خبر 6088693

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی