Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:20:14 GMT

چندین خودرو در جاده سرسپیدار به یاسوج برفگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۹۵۰

چندین خودرو در جاده سرسپیدار به یاسوج برفگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف در چند روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۳۵۰ روستا شد.

در شهرستان بویراحمد نیز راه ارتباطی قریب به ۷۰ درصد روستاها مسدود شده است.

تلاش تیم‌های راهداری و امدادی برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی ادامه دارد.

کد خبر 4833437.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف کهگیلویه و بویراحمد بارندگی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور در سفر خود به استان مازندران گفت: در راستای هوشمندسازی و ارتقای ایمنی، ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمندITS در سطح راه های ارتباطی این استان نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منصور فخاران در حاشیه بازدید خود از مرکز مدیریت راه های استان مازندران عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵۹ سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای در راه های ارتباطی استان در دست بهره برداری بوده که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۲۶۰ مورد دیگر به آن اضافه می شود. 

فخاران گفت: مازندران از استان های مهم و تراز اول در ترددهای جاده ای بوده، از این رو نگاه مرکز مدیریت راه ها و همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به محورهای مواصلانی این استان ویژه و ملی است. 

وی در ادامه اظهار کرد: در نوروز امسال بیش از نیمی از تماس های کاربران جاده ای با سامانه ۱۴۱ در مورد راه های استان مازندران بوده که این مهم نشان از اهمیت بالای راه های ارتباطی مازندران است. 

فخاران در ادامه گفت: در حال حاضر سامانه تلفن گویای ۱۴۱، سامانه های دوربین نظارت تصویری، سامانه تردد شمار بر خط، سامانه ثبت تخلف عبور ومرور، سامانه ردیاب ناوگان راهداری، سامانه تابلوهای پیام متغیرو سامانه دوربین عکسبرداری ثابت از جمله سامانه های موجود در استان مازندران بوده که در دست بهره برداری است. 

وی در ادامه تصریح کرد: نگاه مرکز مدیریت راه های کشور به این استان نگاه شبکه ای است و برای تکمیل چرخه هوشمندسازی کشور، استان مازندران جز این شبکه قرار گرفته و باید نیازمندی هایش در این زمینه رفع شود. 

گفتنی است بازدید از سامانه های هوشمند محورهای ارتباطی کندوان و سوادکوه و همچنین مرکز مدیریت راه های استان از جمله برنامه های سفر رئیس مرکز مدیریت راه های کشور به استان مازندران بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج