Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:26:10 GMT

فارس آماده برگزاری رویدادهای مختلف است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۵۰۰۴

فارس آماده برگزاری رویدادهای مختلف است

به گزارش خبرنگار مهر، حیدرعلی کامیاب پنجشنبه در آئین افتتاحیه جام کشتی تختی بیان کرد: برگزاری این رویدادها باعث خواهد شد تا ورزشکاران و دیگر کشورها با حضور در جمهوری اسلامی ایران و شهر زیبای شیراز از نزدیک با مذاهب، فرهنگ، اعتقادات و داشته‌های اجتماعی ایران و مردم آن به عنوان مردمی فرهنگ دوست و مهیمان نواز آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این آئین خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این رویداد نشان داد فارس و شیراز دارای ظرفیت‌های مختلفی است که می‌تواند این استان رویدادهای مختلفی را اجرا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: امیدواریم با رعایت اصل جوانمردی و پهلوانی شاهد حضور پرشور علاقمندان به کشتی و برگزاری دیدارهای تماشایی در این دوره از مسابقات باشیم.

کد خبر 4833517

منبع: مهر

کلیدواژه: جام تختی رقابت های کشتی جام تختی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، آزاد راه شیراز-اصفهان، به طول ۲۱۲ کیلومتر طولانی‌ترین آزاد راه کشور است که در سفر دوم رییس جمهور به فارس به بهره برداری رسید، اما نبود دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در این آزاد راه موجب تصادفات بسیاری شده است.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس به این آزاد راه رفته و موضوع را پی گیری کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی