Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنج‌شنبه از اتهام‌زنی آمریکا به ایران در ارتباط با افغانستان انتقاد کرد.

دولت آمریکا اخیرا مدعی شده است که جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های افراط‌گرا در افغانستان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

زاخاروا که در مسکو در نشست خبری هفتگی صحبت می‌کرد، گفت: «در پاسخ سؤالی که در مورد این اتهام‌زنی مطرح شده، باید بگویم که در حال حاضر ما معتقدیم که این [اتهام‌زنی] بی‌پایه و اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «تردیدی وجود ندارد که این [اتهامات] مفید نیست. این [اتهامات] به شکل‌گیری یک فضای مثبت برای کمک به دستیابی به یک راه‌حل پایدار [برای مناقشه افغانستان] کمکی نمی‌کند.

زاخاروا با اشاره به ادامه وجود تهدید افراط‌گرایی و تروریسم در افغانستان، گفت علاوه بر اینکه هنوز بخش بزرگی از کشور در اختیار طالبان قرار دارد، این تهدید نیز وجود دارد که هسته‌های داعش در این کشور قدرت بگیرند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که مذاکرات میان آمریکا و طالبان به توافقی منتهی شود که راه را برای مذاکرات صلح میان طالبان و دولت افغانستان هموار کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماریا زاخاروا مسکو آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)

 

منبع:بیسیمچی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم