Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز محتواهای ما از اپ استورها حذف می شود و وقتی مردم می خواهند احساسات خود را برای شهادت سردار سرفراز کشورمان شهید سلیمانی بیان کنند، پیش از آنکه محتوایی شکل بگیرد، آنها را حذف کرده و صفحات فعالان فضای مجازی بسته می شود که این رفتار زننده ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی در کنفرانس ویدئویی با شرکت‌کنندگان در دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج سراسر کشور ضمن عرض سلام و خداقوت به همه شرکت کنندگان در این رویداد 48 ساعته اظهار داشت: امروز در مرکز کنترل بسیج درباره برگزاری دومین رویداد بزرگ تولید محتوای سازمان فضای مجازی بسیج، حاضر شده ایم تا از زحمات و تلاشهای بسیجیان سراسر کشور در حوزه تولید محتوا در سه حوزه بازی های رایانه ای، انیمیشن و تولید نرم افزار موبایلی بازدید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: امسال استقبال خوبی از این رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج صورت گرفته که 1500 نفر در قالب 500 تیم گزینش شده به لحاظ توانمندی در این رویداد شرکت کرده اند که شاهد شکل گیری رقابت فشرده تولید محتوا در این سه حوزه هستیم.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ضمن تبریک به مدیران و برگزارکنندگان این رویداد خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک اقتصاد بزرگ فرهنگی در دنیا هستیم و رقابت فشرده ای در صحنه فضای مجازی جهان در حال شکل‌گیری است که خوشبختانه کشور ما به دلیل برخورداری از جوانان که درصد قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند و همچنین برخورداری از نظام آموزشی نسبتا مناسب و همچنین انگیزه و عزم ملی حرف های زیادی برای گفتن در عرصه بین الملل دارد.

فیروزآبادی در ادامه افزود: همه این ظرفیت ها در کشور فضایی را خلق کرده است که بشارت دهنده آینده روشنی برای حوزه فضای مجازی در کشور است که در این فضا کشور بتواند در مقابل توطئه هایی که وجود دارد استوار باشد.

وی بیان داشت: امروز محتواهای ما از اپ استورها حذف می شود و وقتی مردم می خواهند احساسات خود را برای شهادت سردار سرفراز کشورمان شهید سلیمانی بیان کنند، پیش از آنکه محتوایی شکل بگیرد، آنها را حذف کرده و صفحات فعالان فضای مجازی بسته می شود که این رفتار زننده ای است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در ادامه افزود: در تاریخ بشریت سابقه نداشته است که یک متن را در فضای مجازی به طور کامل حذف کنند؛ گاهی در برخی از کشورها اقداماتی نظیر فیلترینگ و یا حذف بخشی و مقطعی صورت گرفته اما این اقدام اخیر در حذف و مسدود شدن کامل اکانت ها و صفحات فضای مجازی به خاطر ابراز علاقه به سردار شهید سلیمانی در طول تاریخ و در همه دنیا بی سابقه بوده است.

فیروزآبادی همچنین عنوان کرد: در یک سال گذشته شاهد حذف اپلیکیشن ها از گوشی های کاربران بودیم به طوری که بدون رضایت و مجوز، اپلیکیشن هایی از روی گوشی حدود 30 میلیون کاربر ایرانی حذف شد؛ ده ها هزار صفحه اینستاگرامی و حساب کاربری توئیتری بسته شد که دسترسی میلیون ها فالوور و پیرو به محتواهای این حساب های کاربری از بین رفت.

وی همچنین گفت: در چنین فضایی ما باید محتوای بومی خود را داشته و سکوهای مناسبی برای پخش این محتواها تهیه کرده و این محتواها را در فضای جهانی مجازی به همه مخاطبان خود در سراسر دنیا ارائه کنیم. ما در مرکز ملی فضای مجازی از ایده نهضت تولید محتوا حمایت می‌کنیم.

 

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در ادامه افزود: از اینکه این محتوای تولید شده بر روی سکوهای ایرانی به همه مردم دنیا ارائه شود نیز حمایت خواهیم کرد بازدید امروز از این رویداد به ما روحیه داد که این تصمیم را با همکاری فعالان فضای مجازی در سراسر کشور در حوزه تولید محتوا، کاربری فعال، سکوسازی  و استفاده عموم از این محتواها عملی سازیم.

فیروزآبادی در پایان تاکید کرد: به همه شرکت کنندگان در این مسابقه این وعده را می دهیم که بعد از این مسابقه تلاش خواهیم کرد که برندگان این مسابقه امکان عرضه مناسب‌تر تولیدات خود را بر روی سکوهای ارتباطی از قبیل اپراتورهای تلفنی و اپ استورهای ملی ارائه دهند تا به شکل گیری کسب و کارهای نوپای تولید محتوا در مرکز ملی فضای مجازی کشور کمک کرده باشیم.

 

انتهای پیام/ط

۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن | ساعت:18:09 دانلودDownload کلیدواژه: راه دانا بسیج فیروزآبادی شهید سلیمانی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار بازدید آنلاین برخی مسئولان از رویداد تولید محتوای دیجیتال فیلم/ روایت کارشناس BBC از تقابل سپاه با آمریکا جزئیات برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کشور فیلم/خانواده، سیل، غیرت فلیم/ رجز فرمانده نیروی قدس سپاه، برای دشمنان صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888771

دیگر خبرها

  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند