Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بررسی روند طرح‌های جمع آوری فاضلاب بوشهر گفت: یکی از این طرح‌ها ساماندهی فاضلاب بافت قدیم بوشهر بود که این طرح برای افتتاح در دهه فجر آماده است اما ریزه کاری‌هایی دارد که قبل از پایان سال تکمیل می‌شود.

او با اشاره به بازدید خود از ایستگاه‌ها و خروجی فاضلاب بوشهر، ابراز امیدوار کرد که از پساب فاضلاب بوشهر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون ۳۰۰میلیارد ریال طرح در حوزه فاضلاب این شهر در دست اجراست، گفت: با توجه به پیگیری صورت گرفته امیدوارم کاری اساسی در خصوص طرح فاضلاب بوشهر صورت گیرد و امسال این طرح به سامان برسد.

گراوند افزود: امیدواریم که ایستگاه‌های فاضلاب نیز اگر مشکل اعتباری ایجاد نشود تا هفته دولت به پایان برسد.

او بیان کرد: پیمانکار‌ها با جدیت کار می‌کنند ما هم سعی می‌کنیم اعتبار لازم را جذب کنیم.

استاندار بوشهر همچنین به موضوع ساماندهی وضع آب استان اشاره کرد و ادامه داد: در چند سال اخیر ۳۲۰ میلیارد تومان صرف ساماندهی وضع آب شده و فقط ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهر‌های در حال تنش آبی، از آب و فاضلاب کشور اعتبار گرفتیم که این اعتبار افزون بر اعتبارات حوزه آب استان بود.

گراوند، همچنین نوسازی خطوط توزیع آب با مشارکت پنج استان معین را یکی از کارهایی عنوان کرد که در بهبود وضع آب موثر بوده است.

او سپس به این نکته اشاره کرد که مشکل نوبت بندی آب در شهر بوشهر هم بخش به بخش در حال برطرف شدن است تا همه محلات در تمام ساعات شبانه روز آب داشته باشند.

استاندار بوشهر قول داد مشکل آب محله تنگک‌ها نیز تا یکی دو ماه آینده حل شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمع آوری فاضلاب فاضلاب بوشهر استاندار بوشهر جیره بندی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام