Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:52:53 GMT

تکذیب شایعه درگذشت وزیر امور خارجه سوریه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۵۳۳۵

تکذیب شایعه درگذشت وزیر امور خارجه سوریه

معاون وزیر خارجه سوریه اخبار منتشر شده در مورد فوت ولید المعلم را تکذیب کرد و گفت که وزیر خارجه سوریه حالش خوب است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل المقداد»، معاون وزیر امور خارجه سوریه اطمینان داد که وضعیت سلامتی «ولید المعلم» خوب است.

او در واکشن به انتشار شایعاتی درباره فوت وزیر امور خارجه سوریه، به شبکه راشای تودی گفت:‌ «حال وزیر خارجه سوریه خوب است و به روال عادی به وظایف و کارهای خود می‌رسد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب توییتری «ناصیف حتی»، وزیر امور خارجه لبنان امروز توییتی مبنی بر اینکه همتای سوری او فوت کرده، منتشر کرد که بعداً مشخص شد که این صفحه هک شده است.

از شامگاه سه‌شنبه که کابینه جدید لبنان به نخست‌وزیری «حسان دیاب» تشکیلات شد، حساب کاربری بسیاری از وزرای جدید این کشور هک شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه وزیر خارجه تکذیب وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی از انفعال جامعه جهانی در برابر جنایت‌های جاری در نوار غزه انتقاد کرد.

بن فرحان گفت: جهان با کشته‌شدن ۷ تن از نیروهای امدادی در غزه دست به اقدام زد، اما کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی تاکنون را نادیده گرفته است.

وی افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته برای آتش‌بس برقراری آتش‌بس در غزه کافی نیست و ما باید ورود کمک‌ها را تسریع ببخشیم. ما خواهان آتش‌بس فوری در نوار غزه هستیم و نمی‌خواهیم تنش بیش‌تری در منطقه رخ بدهد.

وزیر امور خارجه عربستان ادامه داد: جان‌باختن ساکنان غزه به دلیل گرسنگی موید این موضوع است که نظام بین‌الملل در برخورد با وضعیت نوار غزه کاملاً شکست خورده است.

بن فرحان افزود: هیچ توجیهی برای جلوگیری از رسیدن کمک‌ها به دست ساکنان غزه وجود ندارد. درباره فاجعه غزه استانداردهای دوگانه در جریان است.

کد خبر 6080109

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است