Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارواخال مصاحبه ای مفصل با مجله GQ داشته است.

طرفداری- مدافع راست رئال مادرید در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر اتلتیکومادرید صحبت کرده است.

به گزارش AS، کارواخال اخیرا یک مصاحبه جالب با مجله GQ اسپانیا داشته است. او در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 گفت:

تنها در این بازی بود که ترس در زمین فوتبال را تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در برابر اتلتیکو از دست ما خارج شده بود و زمان به سرعت سپری می شد. رقیب همشهری ما به قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک شده بود. فکر می کنم فقط آنجا بود که کمی ترسیدم.

 وی در ادامه افزود:

با اعتمادی که مربی و هم تیمی هایم به من دارند من با هوش بالا بازی می کنم و تجربه تمام سال هایی که بازی کرده ام به من کمک می کند. در ضمن من به شدت تمرین می کنم تا بتوانم در این سطح باشم. آسان نیست از آکادمی به تیم اصلی رئال برسید و این همه سال بازی کنید. من می خواهم با واقع گرایی ادامه دهم. نباید فراموش کنم از کجا آمده ام.

کارواخال بازیکن متواضعی است:

وقتی با دوستانم صحبت می کنم خودم را بالاتر از آنها نمی بینم. یکی کار می کند دیگری ادامه تحصیل می دهد. اینکه موفق شده به جایگاهی رسیده اید نشان نمی دهد شما از بقیه بالاترید. زندگی و بازی در رئال مادرید برای هرکسی مناسب نیست. اینجا فشار بالایی وجود دارد و با دو بازی بد، مردم شما را زیر سوال می برند. کافی ست یک پاس بد بدهید تا صدای اعتراض طرفداران بلند شود. می دانیم طرفداران رئال توقع بالایی دارند و این پیچیده است.

در مورد فلسفه یکی برای همه، همه برای یکی:

وقتی زیدان آمد این فلسفه را در تیم ایجاد کرد. او به سختی کار می کند و به بازیکنان اعتماد دارد. زیدان نیازهای تیم را می داند و می فهمد یک بازیکن چطور و چه زمانی می تواند عملکردش را نشان دهد. این خیلی خوب است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!