Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر باشگاه الدحیل را جریمه نقدی سنگین کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر در بیانیه ای باشگاه الدحیل را به خاطر تخلف در فینال جام حذفی این کشور جریمه نقدی کرد.

باشگاه الدحیل به خاطر نرفتن بازیکنانش برای گرفتن مدال نقره روی سکو 50 هزار ریال جریمه نقدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 بازیکن الدحیل از جمله ماریو مانژوکیچ و بن عطیه به خاطر نرفتن روی سکو هر کدام به مبلغ 30 هزار ریال جریمه نقدی شدند. روی فاریا، سرمربی مستعفی این تیم  نیز به مبلغ 30 هزار ریال جریمه نقدی شد.

الدحیل یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و داماشیان رشت برگزار شد و سیامک کوهنورد، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.   دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم آباد برگزار شد و از سوی علیرضا قدیری، مربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام غیررسمی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   تیم خیبر خرم آباد به دلیل تخلف تماشاگرانش، پرتاب اشیا و سوء رفتار تیمی و نقض اصول کلی رفتار باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   تیم سایپا به دلیل سوءرفتار تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مرتضی عبدی، مالک منتسب به تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مهدی رسولی، منتسب به تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   امین نظری، سرپرست تیم خیبر خرم آباد به دلیل نقض اصول کلی مقررات و حضور در کنفراس خبری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مجتبی سراسیابی، سرمربی تیم سایپا به خاطر بدرفتاری و رفتار غیرورزشی نسبت به مقامات رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   مجید قشقایی، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   جهانگیر عسکری، مربی تیم خیبرخرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام غیر رسمی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   با صدور این رای از قرار دستور موقت به شماره ۳۰۴۰ نسبت به مجتبی سرآسیابی سرمربی، مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسکری مربی تیم خیبر خرم آباد رفع اثر می‌شود.

دیگر خبرها

  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد