Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه مربوط به نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را اصلاح کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درحالی که ساعتی پیش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده بود, برای دادن میزبانی به ایران باید بررسی‌‌های لازم انجام شود, اما این خبر در خروجی این سایت دستخوش تغییر شده است و بخشی از این مطلب حذف شده است!

در بیانیه جدید AFC عنوان شده است که «همچنین توافق شده است که بازی‌های خانگی باشگاه‌های ایران در هفته‌های اول, دوم و سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان تغییر یافته و به عنوان بازی خارج از خانه برگزار می‌شود, درحالی که بازی‌های خانگی هم در هفته‌های چهارم, پنجم و ششم برگزار خواهد شد»

این در حالی است که در بیانه‌ قبلی AFC اعلام کرده بود که نمایندگان ایران در 3 هفته نخست میهمان خواهند بود تا زمان کافی برای ارزیابی مجدد امنیت این کشور برای میزبانی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر خبر ابتدایی AFC:

تصویر بیانه اصلاح شده AFC:

نامه AFC‌ به فدراسیون فوتبال ایران: در دور برگشت میزبان مسابقات خواهید بود + عکس

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین

حمیدرضا محمدی در رابطه با سند تحول قوه قضاییه اخیر رئیس قوه قضائیه ضمن بیان اینکه سند تحول قضایی، سند خوبی است؛ گفت: بهتر بود که در تدوین سند تحول قضایی از نظرات وکلا هم استفاده می کردند تا راهکارها را ارایه دهند.

وی افزود: یکی از مواردی که در سند تحول قضایی نیامده مربوط به حقوق کارکنان و قضات است زیرا درآمد و حقوقشان بسیار ناچیز است و بعضی از قضات حتی در مخارج زندگی روزمره خود مانده اند؛ زیرا حجم پرونده هایی که بر روی میز قضات است، بسیار زیاد است و مسلما قضات توان رسیدگی به این حجم از پرونده‌ها را ندارند. 

این وکیل دادگستری گفت: آنچه که سیستم قضایی ما را دچار ضعف کرده، حجم انبوه ورودی پرونده هاست و  باید به این موارد توجه میشد. 

وی افزود: بهتر است که اداره ثبت قوی شود زیرا در این صورت  بخشی از پرونده های ملکی ما به سرانجام می رسد. 

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل افزایش پرونده‌ها مربوط به ایرادات شکلی در قانون ماست و اگر قانون اصلاح شود دیگر شاهد وجود حجم انبوهی از پرونده‌ها در دستگاه قضایی نیستیم و نیمی از پرونده‌های دادگستری کاهش می یابد؛ لذا بهتر است قبل  از هر کاری پیشگیری کنیم زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!