Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:29:27 GMT

امدادرسانی هلال احمر قزوین به 201 در راه مانده

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۵۶۵۵

امدادرسانی هلال احمر قزوین به 201 در راه مانده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این افراد در مسیرهای ارتباطی برف گیر، کوهستانی و روستایی گرفتار شده بودند که امدادگران به یاری آنها شتافتند.

حکمت الله هاشمی افزود: ۸۲ نیروی عملیاتی هلال احمر مستقر در پایگاه های بین شهری و تیم واکنش سریع استان قزوین در قالب ۲۴ تیم به یاری در راه ماندگان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در عملیات های امدادرسانی انجام شده تعداد ۱۷۰ نفر از حادثه دیدگان ناشی از برف و کولاک در پایگاههای بین شهری جمعیت هلال احمر استان قزوین اسکان یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف و برودت دما در روزهای اخیر و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و وضعیت جوی ناپایدار ، تمامی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر قزوین به همراه تجهیزات امدادی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در آماده باش کامل به سر می برند.

هاشمی به شهروندان توصیه کرد از تردد در مسیرهای فرعی و کوهستانی در شرایط جوی نامساعد و سرما و یخبندان خودداری کنند.

وی ، انتقال خانم باردار از روستای زرجه بستان به مرکز درمانی با انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران، انتقال ۴ نفر از سرنشینان خودروی گرفتار در مسیر روستای یله گنبد به پایگاه بین شهری و اسکان اضطراری حادثه دیدگان، انتقال یک خانواده گرفتار در برف در مسیر روستای اکبر آباد، انجام ۵ ساعت عملیات جستجو توسط نجاتگران پایگاههای بین شهری مهتاب و شیرین سو و تیمهای واکنش سریع و آنست به همراه یک قلاده سگ تجسس و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک نیکوئیه و ضیاآباد را از جمله عملیات های شاخص هلال احمر قزوین در  24 ساعت گذشته اعلام کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت ضرورت و اجبار به سفر حتما همراه خود سوخت و تغذیه کافی، وسایل ارتباطی (موبایل و شارژر همراه) و البسه گرم به همراه داشته و در صورت بروز حادثه موارد را به پلیس و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر اطلاع دهند.

برچسب‌ها امدادرسانی استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امدادرسانی استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال احمر امدادرسانی استان قزوین سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، سجادی مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان داشت: ۱۵۹ روستا در سیستان و بلوچستان با همکاری هلال‌احمر استان‌های فارس، یزد و کرمان ارزیابی شد و با همه توان، بارگیری و ارسال اقلام امدادی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

وی افزود: با تلاش امدادگران تاکنون به ۶۳۷۷ خانواده متأثر از سیل کمک‌رسانی شده است.

کد خبر 6084309

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری