Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:27:09 GMT

کنفدراسیون فوتبال آسیا اشتباه خود را اصلاح کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۵۷۷۶

کنفدراسیون فوتبال آسیا اشتباه خود را اصلاح کرد

براساس توافق صورت گرفته مابین نمایندگان باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، دیدارهای ۲ تیم استقلال و شهرخودرو مقابل تیم های الکویت کویت و الریفاع بحرین مطابق بیانیه پیشین در کشور امارات برگزار خواهد شد و دیدارهای تیم های ایرانی در هفته های اول، دوم و سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خارج از خانه برگزار شده و سپس دیدارهای خانگی در هفته های چهارم، پنجم و ششم در ایران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ای اف سی پیش از اصلاح، پیش شرطی دیده می شد که با توافقات صورت گرفته و اعلام شده مغایرت داشت و حالا نهاد اداره کننده فوتبال قاره کهن با تصحیح این بیانیه رفع ابهام کرد.

برچسب‌ها استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه و شنبه باید تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفدراسیون صادرات ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه مقننه، اعلام کرد: عدم تطبیق تعطیلات پایان هفته در ایران با سایر کشورهای دنیا، منجر به برقراری محدود ارتباطات تجاری با بازارهای جهانی آن هم در شرایطی خواهد شد که اقتصاد ایران با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که به طور قطع، تصمیم نمایندگان مبنی بر اعلام رسمی تعطیلات پایان هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه و نیز فرصت مؤثر ۳ روزه در هر هفته برای تعامل و انجام مراودات تجاری با بازارهای جهانی، بیش از پیش بر سختی آن خواهد افزود.

در بخشی از این نامه آمده است؛ موکول کردن تعطیلات پایان هفته به جمعه و شنبه می‌تواند تعداد روزهای مؤثر برای فعالان اقتصادی در تعاملات تجاری با دنیا را به ۴ روز در هفته افزایش داده و زمینه‌ساز فضای موثرتری در تجارت خارجی و ارزآوری برای کشور شود.

کنفدراسیون صادرات ایران به عنوان تشکل بالادستی حوزه صادرات غیرنفتی، همراه با دیگر بخش‌های اقتصادی مخالفت خود با محدود شدن فعالیت‌های تجاری را اعلام کرده و از مجلس شورای اسلامی درخواست نمود تا با تجدیدنظر در این تصمیم، زمینه رشد و ارتقای سطح تعاملات اقتصادی کشور با دنیا را فراهم کنند.

کد خبر 6080099 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • نوشداروی بعد از مرگ سهراب سازمان لیگ/ مقابله با بیانیه نویسی بعد از چند سال و ۲۳ هفته!
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!