Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:38:12 GMT

تلاش برای تامین گاز نیروگاه برق زرند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۵۸۴۳

تلاش برای تامین گاز نیروگاه برق زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالرسول پیشاهنگ ،معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی کشور در سفر به شهرستان زرند برای تودیع و معارفه مدیر نیروگاه تولید برق زرند  با تقدیر از مدیریت و کارکنان نیروگاه برق ضمن بیان این نکته که کاهش مصرف آب مهمترین مسئله و تکلیف مجمع برای نیروگاه زرند است، گفت: کارکنان این نیروگاه با توجه به گذشته خود نشان داده اند که با همت و توان داخلی توانسته اند مشکلات را پشت سر گذاشته و در تولید پایدار برق مثمر ثمر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشاهنگ افزود: تولید برق در این نیروگاه منشا خیر و برکت زیادی برای کشور بوده و تامین گاز آن هم می‌تواند کمک بسیار خوبی برای تولید بیشتر برق در این واحد نیروگاهی باشد.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم گفت: شهرستان زرند دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صنعتی و معدنی بسیار بالایی است و به شهری مستعد برای سرمایه گذاری‌های بزرگ و بی نظیر تبدیل شده است و مانند کشوری کوچک که همه ظرفیت‌ها را دارد.

فرماندار زرندبه تولید مرغوب‌ترین محصول استراتژیک پسته، تولیدی کشاورزان زرندی در دنیا اشاره کرد و افزود: در سال جاری با برداشت بیش از ۲۰ هزار تن محصول پسته به گردش مالی بالای ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسیده ایم.

علی صادق زاده ایجاد چرخه کامل فولاد در شهرستان زرند را توسعه صنعتی و معدنی منحصر بفرد در کشور دانست و بیان داشت: تا پایان سال جاری شاهد تولید شمش فولاد از مجتمع فولاد زرند ایرانیان با ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تنی خواهیم بود که در حال حاضر ساخت این مجتمع تولیدی صنعتی و معدنی پیشرفت کاری ۹۵ درصدی داشته است.

فرماندار زرند اشتغالزایی بالای ۵ هزار نفر در این مجتمع بزرگ فولادی را یادآورشد و گفت: با راه اندازی این مجتمع بی نظیر بیش از ۵ هزار میلیون تن ظرفیت باری خواهیم داشت که با توسعه بخش ریلی و خطوط راه آهن و ساخت ایستگاه‌های متعدد با مشارکت بخش خصوصی تحول بزرگی در شهرستان در بخش معدن نیز ایجاد کرده ایم.

او به تامین آب صنایع فولادی از طریق سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی در ایجاد شبکه بزرگ فاضلاب و تصفیه آب شهر زرند اشاره کرد و افزود: در بحث کاهش آلایندگی و رفع بوی نامطبوع حاصل از کارخانجات کک سازی نیز سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش سی دی کیو شده است.

صادق زاده از برق به عنوان یک زیر ساخت مهم برای پیشرفت در جوامع امروزی نام برد و گفت: شرکت مدیریت تولید برق زرند را می‌توان با سر پا نگه داشتن نیروگاه‌های تحت پوشش با حداکثر توان و تولید دانست.

فرماندار زرند با تقدیر از مجموعه متخصصین و کارکنان توانمند نیروگاه توانیرگفت: با توجه به افزایش واحد‌های صنعتی و تولیدی که یکی از شاخصه‌های پیشرفت می‌باشد، نیاز شدیدی به برق احساس می‌گردد که تامین آن فقط در صورت احداث نیروگاه‌های جدید میسر خواهد بود.

علی صادق زاده در این مراسم از تلاش‌های سام ایزدی مدیر سابق نیروگاه تقدیر و برای  ایرج امیری مدیر جدید نیروگاه تولید برق زرند و مجموعه کارکنان آن آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه برق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)