Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بازیکنان تاتنهام بر این اعتقاد هستند که روش‌های مورینیو قدیمی است و منسوخ شده است. گفته می‌شود در جلسات تمرینی، تأکید زیادی روی توپ‌های بلند و پرتاب‌های اوت می‌شود. این کارها بیشتر در تیم‌های دسته‌های پایین‌تر رواج دارد. بسیاری از بازیکنان بر این باورند که تیم نسبت به تمرینات نوآورانه و محبوب موریسیو پوچتینو به عقب رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو همچنین روی این تمرکز دارد که بازیکنان روی توپ‌های در حال حرکت تأثیر بگذارند تا مسیر آنها را عوض کنند.

تنها دو ماه است که مورینیو مربی تاتنهام شده است، ولی گفته می‌شود که چند بازیکن کلیدی از روش‌های او ناراضی شده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که او مربی خوبی برای تیمشان نیست. آنها در ابتدا از آمدن مورینیو استقبال کرده بودند اما حالا می‌گویند که تمرینات مورینیو برای تیمشان بیش از حد ابتدایی است.

همچنین چند بازیکن از نحوه رفتار مورینیو با تانگوی اندومبله، خرید تابستانی تیم ناراضی‌اند و بر این باورند که او می‌توانست رفتار بهتری با این بازیکن داشته باشد.

مشکل دیگر تاتنهام این است که هری کین برای مدتی طولانی دور از میادین خواهد بود و گفته می‌شود که آنها برای حل این مشکل می‌خواهند ادینسون کاوانی از پی‌اس‌جی یا کریشتوف پیانتک از میلان را بخرند.  کریستین اریکسن هم سرانجام از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست.

دنی رز که  مصدومیتش بهبود یافته هم زیر نظر نیوکاسل است و آنها می‌خواهند او را قرض بگیرند اما تاتنهام تنها به دنبال فروش او است.

تاتنهام همچنین مکس آرونز، مدافع راست نوریچ را می‌خواست اما مورینیو علاقه‌ای به جذب او ندارد و یک بازیکن بلندقامت‌تر و فیزیکی‌تر برای این پست می‌خواهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس

مورینیو پس از دو ماه در میادین فوتبال آفتابی شد.

فولام و لیورپول در دیداری از هفته ۳۴ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر رفته اند. این بازی تا دقایق پایانی با برتری ۳-۱ قرمزهای آنفیلد در جریان است. ژوزه مورینیو سرمربی سابق رم که پس از جدایی از این باشگاه به محل زندگی خود در لندن برگشته است، امشب در کراون کاتیج حضور دارد و در کنار وینچنزو مونتلا، تماشاگران ویژه این بازی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)