Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام محلات سی سخت یادواره جوان ورزشکار زنده یاد علی قاسمیان با حضور ۹ تیم در سی‌سخت برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام محلات سی‌سخت یاواره جوان ورزشکار زنده‌یاد علی قاسمیان با حضور۹ تیم برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، قرعه‌کشی این دوره در یک روز برفی و با همکاری اقامتگاه بوم گردی رئیس سی‌سخت و با حضور ۹ تیم در این مکان انجام شد که در گروه A  تیم‌های امپراطور موبایل(تاج سیلبند)، جوانان سیدنا، نوجوانان سیدنا، اداره ورزش و جوانان و تیم آذرخش (خیابان دنا)حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه B  مسابقات ۵  تیم بزرگسالان سیدنا، شهرداری سی سخت(منتخب قلعه)، ستارگان دنا(کوخدان) و پیشکسوتان پیروزی قرار دارند.

شروع مسابقات این دوره از جمعه شب در محل سالن فوتسال سی‌سخت(جنب استخر) که از علاقمندان جهت تماشای مسابقات دعوت به عمل می آید.

به گزارش فارس باید در این راستا باید از مسوولان اجرایی این جام آقایان محسن قربانی، محمد صالحی و کیوان رهنما که به صورت خودجوش اقدام به  طراحی و اجرای این جام زمستانه کردند قدردانی کرد.

همچنین از همکاری شهردار سی‌سخت، مهدی یکتاپرست، یاسر فرجی، جواد حقوقی و از اقامتگاه بوم گردی سی سخت فرهاد زابلی، جواد محرابی، وحید زابلی و هیات فوتبال شهرستان دنا و خانواده مرحوم علی قاسمیان که همراهی خوبی در برگزاری این جام را دارند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات فوتبال سی سخت خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟