Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به سود ایران خاتمه پیدا کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲۴ بر ۲۴ تمام شد. به این ترتیب کره‌جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه‌نهایی و مسابقات قهرمانی جهان شد و ملی‌پوشان ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی و کسب جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان قاهره بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم‌های نیوزیلند و کویت به پیروزی رسیده بود و نتیجه را به تیم‌های بحرین و قطر واگذار کرده بود.

پیش از این دیدار تیم‌های ملی قطر، بحرین و ژاپن راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بودند.

به این ترتیب تیم ملی هندبال کره‌جنوبی روز شنبه در مرحله نیمه‌نهایی از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهد کرد و تیم ایران برای کسب عنوان پنجم تلاش می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هندبال قهرمانی آسیا تیم ملی هندبال ایران قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ امتیاز حیاتی از رقابت طلا و مس در نقش‌جهان/مرتجی: آینده خوبی در انتظار است

ایسنا/اصفهان تیم‌های هندبال سپاهان و مس در هفته هفدهم لیگ‌برتر به مصاف هم خواهند رفت، در حالی که سرمربی تیم هندبال سپاهان معتقد است اگر بتوانند مس کرمان را شکست دهند از لحاظ روانی کمک کننده‌ای برای ادامه بهتر تیم او است.

شهداد مرتجی در گفت‌وگو با ایسنا پیش از مصاف حساس با مس صدرنشین، اظهارکرد: از ابتدای سال با توجه به سیاست‌گذاری باشگاه که بیشتر باید بر روی نیروهای بومی و جوان تکیه می‌کردیم، تقریبا تیم را با همان جوان‌های اصفهانی تشکیل دادیم. 

 او با بیان اینکه در نیم فصل اول خیلی موفق نبودیم، ادامه داد: در نیم فصل اول شرایطی اتفاق افتاد که چند از بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار گرفتند و کمتر در تمرینات حاضر شدند. یک مقدار بدشانسی برای ما بود که چند نفر از بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی شدند و نتوانستند به صورت کامل در اختیار تیم قرار بگیرند.

مرتجی تصریح کرد: با شروع نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کردیم. انشالله بتوانیم با بازی مس کرمان تیم را مهیا کنیم و دو امتیاز خانگی را با این بازی کسب کنیم. 

او با اشاره به اینکه شرایط تیم نسبتا خوب است، افزود: به دلیل سیاست‌گذاری باشگاه که بومی گرایی بود باید مقداری تحمل باشد. اکثر بازیکنان جوان هستند که شاید سال‌های قبل فرصت بازی به آن‌ها نمی‌رسید، اما امسال عضوی از بازیکنان تیم هستند. قطعا آینده خوبی در انتظار هندبال سپاهان است که می‌تواند با نیروهای بومی خود مقام کسب کند. 

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه وقفه و تعطیلات باعث آهسته شدن روند رو به رشد ما شد، گفت: مس کرمان قهرمانی خود را قطعی کرده چرا که بازی کردن با آن‌ها سخت است به خصوص الان که با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنند. اگر بتوانیم مس کرمان را شکست دهیم از لحاظ روانی کمک کننده‌ای برای ادامه بهتر تیم ما است.

او با اشاره به اینکه ما تدارک لازم را می‌بینیم تا بتوانیم در اصفهان مس کرمان را شکست دهیم چرا که دو امتیاز این بازی برای ما حیاتی است، خاطرنشان کرد: با هفت مسابقه باقی مانده ممکن است که نتایج در جدول تغییرکند هرچند سخت است مقام کسب کنیم، اما برای آن می‌جنگیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بعدازظهر امروز شنبه(۲۵ فروردین) در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار خواهد شد.
سپاهان با ۲۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده است و مس کرمان با ۳۲ امتیاز در صدرجدول قرار دارد.

از سوی دیگر تیم هندبال گیتی‌پسند که هفته گذشته در اصفهان از سد پیکان سبزوار گذشت و به دوازدهمین برد فصل خود رسید باید در برابر پرواز هوانیروز اصفهان بایستد که در انتهای جدول قرار گرفته است. شاگردان کیوان صادقی در بازی رفت توانستند پرواز را شکست دهند و حالا به‌دنبال پیروزی در بازی برگشت هستند.

گیتیزن‌ها که جزو مدعیان بالانشین جدول رده‌بندی لیگ‌برتر هستند درصورت لغزش نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون می‌توانند جای این تیم را در جایگاه دوم جدول بگیرند و از همین‌رو تقابل با پرواز هوانیروز برای شاگردان کیوان صادقی اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • رومانی، هلند و برزیل؛ رقبای دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان 
  • ۲ امتیاز حیاتی از رقابت طلا و مس در نقش‌جهان/مرتجی: آینده خوبی در انتظار است