Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید راد از اظهارنظر سلبریتی‌ها در مسائل مختلف دفاع کرد و آن را ناشی از حس همدردی با مردم دانست. او  در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: فردی که به خاطر هنرش درآمدی دارد، می‌خواهد کنار مردم باشد و بگوید من می‌خواهم صدای شما باشم.

بازیگر «تنگنا» البته به یک آسیب در این زمینه اشاره کرد و گفت: چیزی که اینجا مد شده و شاید هیچ جای دنیا نباشد این است که من ندیدم سیل بیاید، زلزله بیاید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همه جا هنرمندها در صحنه باشند. این راهش نیست. اینکه هنرمند بخواهد کنار مردمش باشد یک بحث است، اما این که بخواهد خودش را نشان بدهد بحث دیگری است. 

بازیگر سریال «دل» در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی درباره انصراف چند سینماگر از حضور در جشنواره فیلم فجر این واکنش‌ها را محصول بینش شخصی افراد دانست و گفت: گروهی تفکرشان این است که با انصراف از جشنواره همراهی‌شان با مردم را نشان می‌دهند. شاید من هم اگر فیلم داشتم واکنش نشان می‌دادم. من نه می‌گویم این کار غلط است و نه می‌گویم درست است. هر تصمیمی گرفته می‌شود تصمیم‌ فردی و آزادانه است. نتیجه استقلال فکری.

وی در ادامه با اشاره به واکنش‌های تندی که در این زمینه در فضای مجازی صورت گرفت گفت: متاسفانه ما جایی قرار گرفتیم که فقط با گوشی موبایل به هم توهین می‌کنیم، جامعه ما به دلیل تحریم‌های ناعادلانه و بسیاری مشکلات اقتصادی، خسته و آسیب‌پذیر شده، مردم خشمشان را از طریق این گوشی‌ها نشان می‌دهند و نتیجه این وضع تخریب جامعه است. 

مشروح این گفت‌وگو را در این لینک (سعید راد: سلبریتی باید همدرد مردمش باشد) بخوانید. 

258258

کد خبر 1345301

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران سعید راد سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد