Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در رقابت‌های عصر روز نخست کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی، میثم دلخانی در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم ۱۳-۱۰ محمد نوربخش را مغلوب کرد تا برای صعود به مسابقه پایانی جمعه، به مصاف شیرزاد بهشتی طلا برود.

در رقابت یک چهارم وزن وزن ۷۲ کیلو محمدرضا رستمی از فارس ۳-۲ برومند اصلان را از پیش رو برداشت تا در مرحله نیمه نهایی، امین کاویانی نژاد را پیش روی خود ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرهام قنبری دیگر کشتی گیر شیرازی وزن ۷۷ کیلوگرم در دور یک چهارم نهایی هفت-یک رسول گرمسیری را مغلوب کرد و برای صعود به فینال فردا به مصاف پژمان پشتام می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هم پارسا نظری از استان فارس موفق شد با شکست ۳-صفر محمدسروش رنجبر گام به دور نیمه نهایی بگذارد تا فردا مقابل امین میرزازاده به روی تشک رود.

رقابت‌های فینال اوزان ده گانه چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر روز جمعه چهارم بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود تا با شناخت نفرات برتر، پرونده این مسابقات بسته شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی مسابقات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در این کشتی آذرپیرا با اینکه از نفس افتاده بود، اما روی حمله‌های یوشیدا با زیرکی به امتیاز می‌رسید و وقتی داور سوت پایان مسابقه را زد، آذرپیرا روی تشک دراز کشید.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم