Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری خارج از خانه از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 72 بر 59 تیم رعد پدافند شهرکرد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز پنج شنبه سوم دی ماه مهمان تیم رعد پدافند شهرکرد بود که در پایان با نتیجه 72 بر 59 میزبان خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر اول این دیدار با نتیجه قاطع 20 بر 12 به نفع تیم نفتی ها به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم نیز شاگردان هماد سامری با نتیجه 21 بر 16 به برتری رسیدند تا در مجموع پالایش نفت آبادان با نتیجه 41 بر 28 برنده نیمه اول این دیدار شود.

شاگردان مهدی جمشیدی در کوارتر سوم اما با نتیجه نزدیک 12 بر 11 بر مهمان خود به برتری رسیدند. در ادامه اما مجدد بلندقامتان پالایش نفت کوارتر چهارم را با نتیجه پایاپای 20 بر 19 به نفع خود رقم زدند.

به این ترتیب پالایش نفت آبادان در یک دیدار بیرون از خانه با نتیجه نهایی 72 بر 59 یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.

کوبل داوری این دیدار را جواد زارع، روزبه کلاهدوز و گقارد طهماسیان تشکیل داده بودند و مسوولیت نظارت بر این دیدار  نیز بر عهده محمود حاج اسماعیلی بود.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیست و یکم با 37 امتیاز موقتا در جایگاه سوم لیگ قرار دارد و تیم رعد پدافند شهرکرد با 26 امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ باقی ماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال پالایش لیگ برتر بسکتبال نفت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت‌آبادان اعلام شد.

طرفداری | اوسمار بدون تغییر تیمش را به بازی با نفت‌آبادان فرستاده است.

نفت‌آبادان و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. ترکیب سرخ‌ها برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران