Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@00:01:07 GMT

ورود و خروج در ۴ شهر دیگر چین ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۱۳۹

ساعت24-با افزایش نگرانی ها در چین نسبت به شیوع ویروس کرونا، تردد و ورود و خروج مسافر و مردم علاوه بر شهر ووهان که منشا اصلی این ویروس است در چهار شهر دیگر استان «خو بی» ممنوع شد.

با افزایش نگرانی ها در چین نسبت به شیوع ویروس کرونا، تردد و ورود و خروج مسافر و مردم علاوه بر شهر ووهان که منشا اصلی این ویروس است در چهار شهر دیگر استان «خو بی» ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا وزارت حمل و نقل چین روز پنجشنبه همه سفرها به ووهان مرکز استان خوبی و همچنین شهرهای ججیانگ، ایژو، چیان جیانگ و هوان گانگ را به حالت تعلیق درآورده و از ساکنان خواست بدون دلیل ویژه این شهر را ترک نکنند.

بر اساس این گزارش، اتوبوس ها و کشتی هایی که برای ورود به ووهان برنامه ریزی شده اند به حالت تعلیق در آمده و سایر وسایل حمل و نقل عمومی هم که از طریق شهر ووهان به شهرهای دیگر ترانزیت می کردند مسیرهای خود را تغییر داده اند.

این وزارتخانه همچنین به ادارات حمل و نقل سراسر استان دستور داده است که کلیه خدمات اتوبوس اجاره ای که وارد ووهان می شوند را متوقف کرده و وسایل نقلیه عملیاتی و کشتی هایی را که قصد خروج از شهر را دارند به شدت کنترل کند.

تا ساعت ۲۴ بامداد روز چهارشنبه ۵۷۱ مورد مبتلا به این بیماری در ۲۵ استان، منطقه خودمختار و شهر تابع مرکز از جمله ۳ نفر از هنگ کنگ، تایوان و ماکائو و ۶ مورد فرد خارجی در چین کشف شد که بیشتر آن ها در شهر ووهان زندگی می کنند.

کمیسیون بهداشت چین هم اعلام کرده است موارد دیگر که در خارج از ووهان کشف شده، افرادی بوده اند که تقریبا در ووهان مستقر بوده اند و سپس به خارج از این شهر سفر کرده اند بنابراین، به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری، چنین اقدامی در پیش گرفته شده است.

اکنون تیم های داوطلب پزشکی زیادی از جمله «جونگ نان شان» کارشناس ارشد و معتبر علم پزشکی که در مقابله با بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ در چین خدمات ویژه انجام داده است، عازم شهر ووهان شده اند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد

به گزارش خبرآنلاین،جواد عبدلی گفت: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

ایرنا در خبری نوشت:مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران وبیدگل گفت: پرداخت حق ورود به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی هم رایگان شد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با توجه به اینکه کویرهای آران و بیدگل هم جزئی از منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است قرار شد مبلغ ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی رایگان باشد و تنها ورود خوردرهای آفرودی شهروندان کاشان به مرنجاب با تخفیف ویژه، ۵۰ هزار تومان دریافت خواهد شد، چراکه ورود این نوع خودروها آسیب هایی مختلفی از جمله محیط زیستی برای منطقه دارد.

وی تصریح کرد: گردشگرانی سایر شهرهای کشور هم که اقامت خود را از مجموعه های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، هم شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزارهای شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888851

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین