Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، یک مرکز امنیتی آمریکایی در گزارشی اعتراف کرده است که پس شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، نیروی قدس سپاه کماکان قدرتمند است و توان انجام ماموریت هایش در منطقه به قوت خود باقی مانده است.

اسپوتنیک در این باره گزارش داد که مرکز امنیتی «سوفان» مستقر در نیویورک نوشت با وجود ترور شهید قاسم سلیمانی، به نظر می‌رسد عملیات‌های نیروی قدس سپاه در آینده «بدون خلل» ادامه می‌یابد و اکنون کسی به فرماندهی آن رسیده که نزد سپهبد سلیمانی «مورد اعتمادترین و مؤثرترین» فرمانده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرکز هرچند کاریزمای شخصی سپهبد سلیمانی را منحصر به فرد خوانده، اما نوشته سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس نیز در بسیاری از موفقیت‌های این نیرو نقشی «کلیدی» داشته است.

به نوشته این مرکز، در حال حاضر مهمترین مأموریت پیش روی سردار قاآنی و نیروی قدس بیرون راندن نیروهای آمریکایی از منطقه است و اولین مرحله هم خارج کردن این نیروها از عراق است.


سوفان با اشاره به اعلام آمادگی مردم برای پاسخ به ترور سپهبد سلیمانی، نوشت: در چنین فضایی توسعه نیروی قدس سپاه، این نیرو را در موقعیتی قرار می‌دهد تا مجموعه بزرگتری از اهداف بالقوه جهانی را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرماندهی جدید اسماعیل قاآنی نیروی قدس نیروهای آمریکایی قاسم سلیمانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد، به مثابه دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه‌های مختلف بوده و در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی و مقابله با انواع تهدیدها بوده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای در این مسیر استوار و ثابت قدم به پیش می‌رود.

به فضل الهی، پس از گذشت بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، نهال نوپای سپاه پاسداران به ثمره خون شهدا اینک به درختی تنومند و پرثمر مبدل شده که استکبار جهانی در برابر عظمت این نهاد انقلابی عاجز مانده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان سرافراز اسلام، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف، خاصه فرماندهی و تک تک پاسداران انقلابی سپاه استان البرز و خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسالت دارم.

کد خبر 6084013

دیگر خبرها

  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • روایت ارتشبد آمریکایی از جنگ متعارف با ایران
  • ​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند
  • تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»