Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@06:38:36 GMT

تساوی تلخ‌تر از شکست برای ایران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۱۴۹

تساوی تلخ‌تر از شکست برای ایران

تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف کره‌جنوبی رفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی هندبال ایران و کره‌جنوبی در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 مقابل هم قرار گرفتند.

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 14 بر 11 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 24 بر 24 تمام شد. به این ترتیب کره‌جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه‌نهایی و مسابقات قهرمانی جهان شد و ملی‌پوشان ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی و کسب جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان قاهره بازماندند.

بیشتر بخوانید:

هندبال ایران مغلوب نایب قهرمان جهان شد

شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم‌های نیوزیلند و کویت به پیروزی رسیده بود و نتیجه را به تیم‌های بحرین و قطر واگذار کرده بود.

پیش از این دیدار تیم‌های ملی قطر، بحرین و ژاپن راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بودند.

به این ترتیب تیم ملی هندبال کره‌جنوبی روز شنبه در مرحله نیمه‌نهایی از ساعت 18:30 مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهد کرد و تیم ایران برای کسب عنوان پنجم تلاش می‌کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا هندبال تیم ملی قهرمانی آسیا کره جنوبی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت کشتی فرنگی با دو طلا | تانک بختیاری باز هم طلا گرفت

همشهری آنلاین- پس از قهرمانی آزادکاران در مسابقات قهرمانی آسیا روز گذشته رقابت‌های کشتی فرنگی در قرقیزستان آغاز شد. شاگردان رنگرز در روز نخست این رقابت‌ها در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰کیلوگرم به روی تشک رفتند که در ۳وزن به فینال رسیدند و در ۲وزن به دیدار رده‌بندی رفتند. رقابت‌های این ۵وزن با ۲طلا، یک نقره و یک برنز برای ایران به پایان رسید.

طلای پویا نقره شد


پویا دادمرز دارنده مدال برنز جهان در وزن نخست (۵۵ کیلوگرم) پس از استراحت در دور اول، در دور دوم سجاد البیدهان از عراق را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. او برای رسیدن به فینال با نتیجه ۳ بر ۲ مین کیم از کره‌جنوبی را شکست داد و به فینال رسید. دادمرز در دیدار نهایی به مصاف یو چول رو از کره‌شمالی رفت و در یک نمایش ضعیف با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید. این کشتی‌گیر سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد مدال طلا کسب کرده بود.

دو پله سقوط برای محمدی


ایمان محمدی در وزن ۶۳کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا کرار البیدهان از عراق را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. محمدی دارنده مدال طلای جوانان جهان در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. او برای دیدار رده‌بندی در مقابل هادونگ تان از چین قرار گرفت و در یک کشتی یک‌طرفه موفق شد حریف خود را با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر شکست دهد و به مدال برنز برسد. محمدی هم سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شده بود.

امیر پنجم شد


در وزن ۷۷کیلوگرم، ایران در مسابقات جهانی صربستان ۲۰۲۳ موفق به کسب سهمیه نشد و طبق نظر کادر فنی قرار شده امیر کاویانی‌نژاد برای کسب سهمیه روی تشک برود و امیر عبدی برای مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرد. عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر علی محمد ال عبوداح از عراق را شکست داد. او در کشتی دوم خود با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را با امتیاز عالی شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. عبدی در نیمه‌نهایی به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. این کشتی‌گیر برای کسب مدال برنز به مصاف ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان رفت اما با شکست ۴ بر ۳ از کسب مدال بازماند و پنجم شد.

طلای باارزش علیزاده


وزن ۸۷کیلوگرم نیز شرایطی همانند وزن ۷۷کیلوگرم دارد. در این وزن سهمیه المپیک کسب نشده و رنگرز ترجیح داده برای مسابقه کسب سهمیه از علیرضا مهمدی استفاده کند و ناصر علیزاده دارنده ۳مدال طلای قهرمانی آسیا ملی‌پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ باشد. ناصر علیزاده پس از استراحت در دور نخست، در کشتی اول خود آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر ۱ شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. او برای رسیدن به دیدار نهایی در یک کشتی سخت و نفس‌گیر با نتیجه یک بر یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و فینالیست شد. دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو برای کسب مدال طلا در مقابل میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان رفت و با برتری ۵ بر صفر مقابل این کشتی‌گیر اولین مدال طلای ایران را در این رقابت‌ها به دست آورد.

تانک بختیاری هم طلا گرفت


امین میرزازاده دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان در دسته فوق‌سنگین ( ۱۳۰ کیلوگرم) پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام‌جان رحمت‌اف از ازبکستان را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. میرزازاده در نیمه‌نهایی با نتیجه ۹ بر صفر ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد. فینال این وزن بین میرزازاده و مین سئوک کیم از کره‌جنوبی با نتیجه ۵ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید و میرزازاده دومین طلای تیم ایران را کسب کرد.

کد خبر 844736 برچسب‌ها کشتی فرنگی کشتی

دیگر خبرها

  • تانک بختیاری باز هم طلا گرفت
  • استارت کشتی فرنگی با دو طلا | تانک بختیاری باز هم طلا گرفت
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • ویدیو | شکست ایمان محمدی در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • ویدیو/ شکست ایمان محمدی در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد
  • شکست عبدی مقابل آکژول محمودوف
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند