Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:19:47 GMT

بارش شدید برف در محور هراز/ کندی در تردد خودروها

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۱۹۸

بارش شدید برف در محور هراز/ کندی در تردد خودروها

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بارش شدید برف در محور هراز موجب کندی تردد شد.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه در حال حاضر در ارتفاعات محور هراز شاهد بارش شدید برف و در سایر محورهای مازندران شاهد بارش باران هستیم، اظهار کرد: سطح تمامی جاده‌های مازندران لغزنده است که توصیه و تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: بارش شدید برف موجب کندی تردد در محور هراز شد که در حال حاضر در محدوده لاسم تا تونل امامزاده هاشم محور هراز شاهد ترافیکی نیمه‌سنگین تا سنگین هستیم.

هاشمی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، خاطرنشان کرد: تاکید ما به رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیز خودروها به ادوات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.

وی در پایان گفت: درحال حاضر تمامی محورهای مازندران باز است و تردد در همه محورها جریان دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت تردد جاده مازندران بارش برف هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری ۱۴۰ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران

غلامرضا رعیت پناه مسئول تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره وضعیت برنجکاری استان مازندران، گفت: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار و ۱۴۰ هزار هکتار خزانه گیری شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری استان انجام شد، افزود: در حال حاضر ۲۵۶ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

مسئول تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۱۷۸ بانک نشا برنج در استان در حال فعالیت هستند، درباره ذخیره سازی آب سد‌ها و آببندان‌های استان، گفت: در حال حاضر میزان ذخیره آب سد‌های استان ۲۳۷ میلیون متر مکعب و آببندان‌ها ۳۷۹ میلیون متر مکعب است.

رعیت پناه با بیان اینکه تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد، افزود: سطح ابلاغی برنج استان در سال زراعی امسال ۲۱۵ هزار هکتار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس
  • حرکت عادی خودروها در جاده‌های شمال
  • خزانه گیری ۱۴۰ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • هشدار قرمز صادر شد | بارش‌ سیل‌آسا و طوفان در ۵ استان | از دریا در این استان دور بمانید
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • کندی تردد در بعضی محور‌های خراسان رضوی براثر باران و مه