Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ سوم بهمن ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

 

آمریکا سردار قاآنی را تهدید به ترور کرد!

مسئول ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، فرمانده جدید سپاه قدس را تهدید کرد که به سرنوشت سردار شهید قاسم سلیمانی دچار خواهد شد!

 

نیرو‌های آمریکایی پس از حمله موشکی ایران برای درمان به آلمان منتقل شدند

رسانه‌ها از انتقال شمار بیشتری از نیرو‌های آمریکایی از عراق به آلمان برای درمان در پی حمله موشکی ایران به عین‌الاسد خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استیضاح ترامپ بیشتر شبیه یک بازی سیاسی است

المیادین گزارش داد: تلاش‌های حزب دموکرات برای اصلاح فرایند استیضاح دونالد ترامپ تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است.

 

آمریکا لغو روادید تجاری برای ایرانی‌ها را رسما اعلام کرد

اداره خدمات مهاجرتی و شهروندی آمریکا رسما «لغو روادید تجاری برای ایرانی‌ها» را اعلام کرد.

 

سعد حریری و دونالد ترامپ چگونه ضربه فنی شدند؟

حسان دیاب با تمام کارشکنی‌ها و با کمک‌های حزب‌الله موفق به تشکیل کابینه‌ای از متخصص‌ها شد و تلاش سعد حریری برای به چالش کشیدن لبنان را ناکام گذاشت.

 

پاسخ وزیر انرژی عربستان به پرسش خبرنگار انگلیسی: تو احمقی! + فیلم

وزیر انرژی عربستان سعودی در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه آی تی وی انگلیس، او را «احمق» خطاب کرد.

 

درگیری لفظی مکرون با پلیس رژیم صهیونیستی + فیلم

پس از درگیری فیزیکی میان ماموران امنیتی فرانسه و رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهور فرانسه نیز در دیدار از سرزمین‌های اشغالی با پلیس این رژیم دچار درگیری لفظی شد.

 

شایعه‌ شهادت علامه زکزاکی تکذیب شد

جنبش اسلامی نیجریه به شایعه درگذشت رهبر این جنبش واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای از مردم نیجریه خواست به شایعات توجه نکنند.

 

کنایه مورفی به ترامپ: کسی برای سردرد به آلمان اعزام نمی‌شود

سناتور کریس مورفی اعلام کرد ترامپ با انکار مجروح شدن نظامیان آمریکا در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد افکار عمومی آمریکا را گمراه کرده است.

 

پیام مقتدی صدر درباره تظاهرات ضد آمریکایی عراق

رهبر جریان صدر عراق درباره تظاهرات ضد آمریکایی که قرار است فردا برگزار شود، پیامی توئیتری منتشر کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ توافق هسته ای ایران سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟