Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:44:39 GMT

انقلاب اسلامی قوت قلب مسلمانان جهان است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۲۶۳

انقلاب اسلامی قوت قلب مسلمانان جهان است

ایسنا/یزد دادستان انتظامی قضات کشور انقلاب اسلامی را قوت قلبی برای مسلمانان جهان خواند و گفت: شرایط خدمت‌رسانی مسئولان به مردم فراهم است و هیچ مانع و بهانه‌ای در این مورد وجود ندارد.

«محمد موحدی آزاد» در نشست شورای اداری شهرستان میبد که امروز پنجشنبه سوم بهمن ماه در سالن فرمانداری میبد برگزار شد، با بیان این که در چند دهه اخیر شرایط خدمت رسانی به مردم فراهم شده است، گفت: هیچ مانع و بهانه‌ای برای خدمت کردن مسئولان به مردم وجود ندارد و همه مسئولان باید با تمام توان و قوا به مردم خدمات ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زندگی در دوران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و سربلندی و مستحق شکرگذاری دانست و اظهار کرد: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی به مردم با سرعت بالایی در کشور آغاز شد و حتی جنگ تحمیلی دشمن نیز با وجود بکار گرفتن تمام توان مالی و انسانی کشور، خدمت‌رسانی دولت به مردم را متوقف نکرد به طوری که در همین دوران بسیاری از مناطق محروم کشور به ویژه روستاهایی که تا ان موقع فاقد  آب شرب، حمام روستایی، جاده، تلفن، برق،گاز و  مراکز آموزشی بودند، به برکت انقلاب طی چهار دهه به شرایط ایده‌آلی رسیده‌اند.

موحدی آزاد تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در بخش‌های فقهی، فرهنگی و تربیتی در داخل و خارج کشور اتفاقات خوب و قابل تاملی افتاده به طوری که به برکت همین انقلاب حتی در شهر نیویورک آمریکا نزدیک به ۱۰۰ مسجد ساخته شده است.

وی انقلاب اسلامی را تنها انقلاب خدمت رسانی بلکه قوت قلبی برای مسلمانان جهان خواند و گفت: همین قوت قلب مسلمانان جهان چنان ترس و وحشتی در دل دولتمردان آمریکایی ایجاد کرده که شب‌هنگام به طور مخفیانه امثال قاسم سلیمانی را ترور می‌کنند و شهامت جنگ رودررو و مردانه با ما را ندارند.

دادستان انتظامی قضات کشور شرایط کنونی کشور را شرایطی خوب و مناسب دانست و بیان کرد: قوه قضائیه ثابت کرده که در جهت دفاع از حقوق عامه مردم اغماض نکرده و نخواهد کرد و حتی برای خدمت رسانی به آنهایی که در گوشه و کنار کشور فریب خورده ولی نادم و پشیمان هستند، کوتاهی نمی‌کند.

 موحدی آزاد در ادامه با بیان این که قضات، کاری سخت و دشوار است، تصریح کرد: قضاوت، امری دشوار، خطرناک و دارای محدودیت‌‌های فراوان است به نحوی که گاهی برای بازداشت یک فرد، دغدغه‌هایی زیادی وجود دارد و لذا تلاش می شود تا جایی که امکان دارد فردی، بازداشت و روانه زندان نشود.

وی همچنین به مدت زمان چند ماهه صرف شده برای رسیدگی و محاکمه روسای سابق بانک‌های ملت و  پارسیان اشاره و عنوان کرد: در مورد این جرائم ۲۳ جلسه دادگاهی با ۶۰ ساعت محاکمه و کار دادرسی صورت گرفت و در راستای احقاق حقوق بیت المال با کمترین هزینه و فشار مقرر شد تا که ۹ میلیون دلار به بانک پارسیان و بیش از ۹۰ میلیون دلار نیز به بانک ملت بازگشت داده شود.

موحدی آزاد در پایان تقویت نهاد صلح و سازش، حمایت از تولید داخل و مبارزه قاطع با فساد را از سیاست‌های قضایی رئیس قوه قضاییه خواند و در این باره افزود: حجت الاسلام رئیسی دسترسی آسان مردم به عدالت، رفع اطاله دادرسی، حمایت از تولید و فعالان اقتصادی، مبارزه با فساد در داخل و خارج از دستگاه قضا و افزایش آگاهی‌های حقوقی مردم را در سرلوحه سیاست‌های دستگاه قضایی کشور مورد اهتمام قرار داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شوراي اداري میبد دادستان انتظامی قضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است

علیرضا میری بنجار  بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم