Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@12:48:00 GMT

خبر ۲۰، پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۳۴۰

سفر رئیس قوه قضائیه به یزد برای بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی این استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور مهمترین عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این بخش خبری به عناوین زیر هم پرداخته است:

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار قشر‌های مختلف مردم یزد، امنیت اقتصادی رو در گرو مبارزه با فساد اقتصادی دونست و اضافه کرد: مبارزه خستگی ناپذیر و بی امان با مفسدان رو تا حصول نتیجه ادامه میدیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. رئیس دستگاه قضا اشاره‌ای به بازگشت میلیارد‌ها تومان به بیت المال کرد و گفت: حاشیه سازی‌ها ما رو به خودشان مشغول نمی‌کنه و گرفتار حاشیه و حاشیه سازی‌ها نمیشیم.


*طرح پاداش خوش مصرفی به مشترکان برق و گاز

مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال قبل در مصرف برق و گاز کاهش داشته باشن مشمول پاداش خوش مصرفی میشن. سخنگوی صنعت برق گفته: به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف انرژی در کشور این طرح اجرا میشه ...


*خودنمایی زمستان در نخستین روز‌های بهمن

برف و سرما چهره کشور رو حسابی زمستونی کرده ... بارش برف پایتخت رو هم به رنگ سفید درآورد.


برف و کولاک در بیشتر محور‌های کوهستانی تردد خودرو‌ها رو با مشکل مواجه کرده ... پلیس راه از مردم خواسته از سفر‌های غیرضرور درجاده‌های کوهستانی و برفگیر خودداری کنن ... براثر بارش سنگین برف بسیاری از راه‌های ارتباطی استان‌های غربی بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بارش سنگین برف در آزاد راه خرم آباد ـ پل زال هم باعث شد ترافیک چند کیلومتری ایجاد بشه و مسافران شب رو تو جاده به صبح برسونن.


پیش بینی شده از فردا صبح سامانه سرد بارشی نیمه غربی رو فرا می‌گیره ... این سامانه بارشی بتدریج به کل کشور و حتی جنوب شرق گسترده می‌شه ... دمای هوا هم از فردا افت محسوسی خواهد داشت ... پیش بینی شده بیشتر مناطق کشور بویژه نیمه شمالی و غرب کشور ۵ تا ۱۰ درجه سردتر بشه.


*بسیج همه امکانات و دستگاه‌های امداد رسان در مناطق جنوبی

ارسال کمک‌های مردمی و نهاد‌ها به سیل زدگان هم از سراسر کشور ادامه داره ... با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بازسازی منازل مسکونی هم که در سیل تخریب یا آسیب دیده اند کلید خورد.

*خروش ملت عراق ضد آمریکا

در آستانه برگزاری راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی در عراق، ۶۲ نماینده مجلس عراق پیش نویس قانونی رو درباره لغو مصونیت نیرو‌های خارجی ارائه کردند.

مجلس عراق پیش از این هم به خروج نظامیان آمریکایی از این کشور رأی داد. گروه‌های مقاومت عراقی مردم این کشور رو به شرکت در راهپیمایی فردا فراخواندند.

سران احزاب و قبایل عراقی هم برای حضور گسترده در این راهپیمایی اعلام آمادگی کردند.


*بهره برداری از هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در روستا‌های سیستان و بلوچستان


وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به گلستان از ۲ هزار و ۳۲۰ مین واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده این استان بهره برداری کرد ... آقای اسلامی از ایستگاه بین المللی راه آهن اینچه برون و طرح‌های در دست تکمیل کمربندی علی آبادکتول و گرگان، و ترمینال جدید فرودگاه گرگان بازدید کرد.

*آمریکا گستاخانه سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد

آمریکا گستاخانه، سردار «قاآنی» راهم به ترور تهدید کرد ... نماینده ترامپ در امور ایران گفته اگر سردار «قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه در همان مسیر سردار سلیمانی حرکت کند او را هم می‌کشیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.   به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمده است:   اسباب نگرانی است که نمایندگان مردم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تازه‌ترین تصمیم خود با بی‌توجهی به پیشنهاد منطقی، کارشناسانه و مبتنی بر منافع ملی که توسط فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار در مورد تعیین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات پایان هفته ارائه شده بود، در اصلاح لایحه ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت، روز‌های کاری را نیز شنبه تا چهارشنبه و تعطیلات دو روزه پایان هفته را روز‌های پنجشنبه و جمعه تعیین کردند.   تصمیم اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صورت تایید نهایی و تبدیل به قانون جاری کشور، قطع ارتباط اقتصاد کشور با بازار‌های بین‌المللی را به چهار روز در هفته افزایش می‌دهد و روشن است که در شرایط تحریم و محدودیت‌های خارجی و تنگنا‌های داخلی، ضمن تحمیل زیان مضاعفی بر اقتصاد کشور خصوصاً در شرایط دشوار کنونی، نقض اکید منویات مقام معظم رهبری در دستیافت به اهداف شعار سال خواهد بود.   در ادامه این بیانیه آمده است: از موضوع تعطیلی ایام پایان هفته، نمودی از تجمع و یکدستی خواسته‌های فعالان اقتصادی و سایر شقوق اجتماعی کشور است که در همراهی با یکدیگر و با انتشار سیلی از بیانیه، اطلاعیه، مصاحبه و اظهارنظرات، تلاش می‌کنند تا از خواسته و آرزوی سربازان خط مقدم اقتصادی کشور که مجدداً نادیده انگاشته شده را به جهت پیشینه‌سازی منافع ملی محقق کنند.   امیدواریم نظر نهایی سیاستگذاران و قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، عدم تایید این تصمیم و استماع نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی با هدف بیشینه‌سازی منافع ملی و به کار بستن آن باشد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • تداوم رگبار و رعدوبرق تا پنجشنبه در کشور
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / سامانه بارشی پنجشنبه از کشور خارج می‌شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / پنجشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود