Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور خلاقانه‌ جوانان در فضای مجازی دشمنان را بیش از پیش ناامید می‌کند. به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز سوم بهمن ماه در بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی که با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع)، جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان ایلام در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان ایلام، اظهار کرد: این رویداد حرکت مبارکی است که هم با شناسایی نیروهای بسیجی توانمند جوانان دلسوز مومن وپای کارهمراه است و هم با ساماندهی این عزیزان، ارائه سوژه‌های مناسبت و با خلاقیتی که دارند ذهن خود را به کار می‌گیرند برای تولید آنچه که لازم می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این بازدید واقعا سوژه‌های خوبی بود که قدرت جمهوری اسلامی و ضعف روز افزون دشمنان در فضای مجازی را نشان می‌دهد و جوانان توانمند در این عرصه قدرت خود را بروز می‌دهند.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: جوانان ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی وهمراه با این شهید بزرگوار هستندکه در همه عرصه‌ها می‌توانند دشمن را دردستیابی به اهداف ناکام بگذارند.
مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان با حمایت ورزش و جوانان استان ایلام پذیرای ایده‌های خلاقانه جوانان است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی مرکز رشد و نواوری جهاد دانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» طبق برنامه‌ای که کمپانی ایلومینیشن اعلام کرده قرار است تیر ماه امسال به صورت جهانی اکران شود، انیمیشن محبوبی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و از مورد انتظارترین آثار انیمیشنی سال جدید است. 

کریس رناد کارگردانی این قسمت از انیمیشن «من نفرت انگیز» را برعهده داشته و قسمت چهارم با تهیه‌کنندگی کریس ملداندری و نویسندگی مایک وایت ساخته شده است. استیو کرل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان نیز به عنوان صداپیشه در این فیلم حضور داشتند.

اما چیزی که امروز نام این انیمیشن را سر زبان‌ها انداخت تیزر خلاقانه‌ای بود که از آن منتشر شد. این تیزر کوتاه با حضور نیکولا یوکیچ (ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس) و با داستانی خاص به انتشار درآمد.

در این تیزر یوکیچ، ستاره اروپایی NBA روبروی تراپیست خود نشسته و در رابطه با شباهتش با شخصیت اصلی انیمیشن «من نفرت‌انگیز» یعنی «گرو» صحبت می‌کند. شباهتی که باعث شده یک سورپرایز در زندگی این بسکتبالیست به وجود بیاید و مهمان‌های ناخوانده‌ای با او همراه شوند.

این تیزر به واسطه ایده خلاقانه و جذابش خیلی زود بین علاقه‌مندان به انیمیشن و دوستداران بسکتبال دست به دست شده و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

تیزر «من نفرت‌انگیز 4» را در ادامه تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر
  • نهادینه شدن فرهنگ کار بهترین ابزار جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است
  • برخی افراد اصرار به تزریق ناامیدی در جامعه دارند