Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی منش گفت: خانواده شهید رضا صفری(یوسفی پارسا) هزینه مجلس چهلم درگذشت پدر خود را صرف آزادی یک زندانی کردند.

«یدالله روحانی منش» در گفت و گو با خبرنگار شسبتان در همدان گفت: خانواده شهید رضا صفری(یوسفی پارسا) هزینه مجلس چهلم درگذشت پدر خود را صرف آزادی یک زندانی کردند.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه این زندانی، به دلیل مباحث مالی در زندان بود گفت: مبلغ بدهی این زندانی 415 میلیون تومان بود که بخشی از هزینه آزادی آن را خانواده شهید صفری متقبل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی منش اضافه کرد: مابقی هزینه آزادی زندانی نیز از طریق گذشت شکات و کمک‌های ستاد و خیرین حاصل شد که در نهایت منجر به آزادی این جوان زندانی از بند شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 307 زندانی در استان وجود دارد که طی 10 ماهه نخست سال جاری، 223 نفر با مجموع بدهی 223 میلیارد تومان آزاد شده اند.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما مساجد فهما سردار سلیمانی کانون های مساجد طرح ملی فهما کمک به سیل زدگان ازادی زندانیان روحانی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام بهرامی در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران افزود.هر شهرستان باید با محوریت شهدای روحانی شهر خود یادواره برگزار کند.

وی تصریح کرد: این کنگره با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهرامی در این نشست درخصوص شهید هاشمی نژاد گفت: این جوان اندیشمند متفکر مجاهد از ذخایر استان مازندران است و هرچه کار کنیم برای این شهید کاری انجام نداده‌ایم و باید از ذخایر و اندوخته هایمان بیشتر بگوییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها تأکید و اظهار کرد: هر شهرستان باید یادواره شهدای شهرستان خود را برگزار کند و تکریم از خانواده شهدا را در دستور کارهایش قرار دهد.

وی در پایان با بیان اینکه نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا یک تکلیف است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی